بازی

تغییر تصمیم یوبیسافت: عدم حضور در رویداد E3 2023

تغییر تصمیم یوبیسافت: عدم حضور در رویداد E3 2023

در حالی که قبلا گفته شده بود یوبیسافت در رویداد E3 حضور خواهد داشت و قصد دارد یکی از فرنچایزهای قدیمی خود را در آن احیا کند، اکنون گفته شده که استودیو فرانسوی از تصمیم خود صرف‌نظر کرده است.

ماه گذشته، ناشر Assassin’s Creed به اولین شرکت بزرگی تبدیل شد که علنا متعهد به حضور در E3 شد، رویدادی که قرار است در ماه ژوئن در محل سنتی خود یعنی مرکز همایش‌هایش لس‌آنجلس برگزار شود. با این حال، اکنون این استودیو در بیانیه‌ای برای VGC اعلام کرد که تصمیم گرفته «مسیر متفاوتی را طی کند» و در عوض رویداد Ubisoft Forward Live خود را در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار کند.

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

سخنگوی این شرکت به VGC گفت:

E3 در طول چند سال گذشته لحظات فراموش نشدنی زیادی را در سراسر صنعت ایجاد کرده است. در حالی که ابتدا قصد داشتیم در E3 حضور رسمی داشته باشیم، اکنون تصمیم گرفتیم در مسیر دیگری حرکت کنیم و رویداد Ubisoft Forward Live را در ۱۲ ژوئن در لس‌آنجلس برگزار خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر اعلام جزئیات بیشتری با بازیکنان خود هستیم.

تغییر تصمیم یوبیسافت: عدم حضور در رویداد E3 2023 - lastech

E3 2023 که اولین رویداد فیزیکی در چهار سال گذشته محسوب می‌شود، قرار است از روز سه‌شنبه، ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) برگزار شود. با این حال، با وجود تصمیم یوبیسافت برای کناره‌گیری از E3 2022، هیچ شرکت بزرگی به‌طور رسمی در آن حضور نخواهد داشت.

مایکروسافت چند هفته پیش تایید کرده بود که قصد حضور در E3 را ندارد. پیش از آن نیز نینتندو عدم حضور خود در رویداد را رسما اعلام کرده بود. پلی استیشن نیز دیگر غایب بزرگ این رویداد صنعت گیم است.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا