بازی

اولین اسکرین شات از بازی Avatar: Frontiers of Pandora لو رفت

اولین اسکرین شات از بازی Avatar: Frontiers of Pandora لو رفت

به نظر می‌رسد اولین اسکرین شات درون بازی Avatar: Frontiers of Pandora لو رفته است. کاربر ScriptLeaksR6 در توییتر که معمولاً محتوای آینده سری Rainbow Six یوبیسافت را فاش می‌کند، اکنون تصویری از بازی آواتار این ناشر در توییتر منتشر کرده است.

این تصویر ظاهرا تأیید می‌کند که بازی در درجه اول یک شوتر اول شخص خواهد بود و بازیکن را نشان می‌دهد که به سمت یک ربات غول پیکر شلیک می‌کند. ScriptLeaksR6 همچنین می‌گوید که به‌زودی گیم‌پلی بازی را نیز منتشر خواهد کرد.

Avatar

مطلب پیشنهادی:زبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینمابازی با یک ایده در دو جهان فانتزی شگفت‌انگیز
زبان مشترک جیمز کامرون و هایائو میازاکی در سینما

در ابتدا قرار بود بازی Avatar: Frontiers of Pandora نزدیک به فیلم Avatar: The Way of Water ساخته جیمز کامرون منتشر شود که آذر ماه سال گذشته در سینماها اکران شد.

با این حال، یوبیسافت در جولای ۲۰۲۲ اعلام کرد که بازی به تعویق افتاده و در عوض در سال مالی جدید این شرکت که از آوریل ۲۰۲۳ شروع می‌شود، عرضه خواهد شد.

اگرچه یوبیسافت هنوز تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرده، اما ممکن است به زودی این کار را انجام دهد، زیرا ScriptLeaksR6 بنر پیش‌خرید بازی را نیز به اشتراک گذاشته که شامل پک Child of Two Worlds با یک مجموعه تزئینی شخصیت و یک اسکین سلاح است.

Avatar

Frontiers of Pandora یک بازی اکشن و ماجراجویی اول شخص و جهان باز برای Xbox Series X/S، PS5، PC و Luna است. این عنوان توسط Massive Entertainment، استودیوی سازنده فرنچایز The Division، با همکاری Lightstorm و دیزنی ساخته می‌شود.

ScriptLeaksR6 در یک توییت جداگانه همچنین ادعا کرده که Ubisoft+ در اواسط آوریل برای ایکس باکس عرضه خواهد شد.

یوبیسافت در ژانویه ۲۰۲۲ اعلام کرد که این سرویس اشتراکی برای کنسول های ایکس باکس عرضه خواهد شد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در حال حاضر پلی استیشن پلاس Ubisoft+ Classics را برای مشترکین رده‌های اکسترا و پرمیوم ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا