بازی

عنوان رسمی و تاریخ اکران بتمن ۲ مشخص شد

عنوان رسمی و تاریخ اکران بتمن ۲ مشخص شد

«جیمز گان» و «پیتر سفرن» دو رئیس استودیوهای DC جزئیات بیشتری درباره عناوین آینده این دنیا منتشر کرده‌اند که بخشی از آن شامل عنوان رسمی و تاریخ انتشار فیلم بتمن ۲ می‌شود.

دنباله بتمن ساخته «مت ریوز» به سادگی The Batman Part II نام دارد و در ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. با این وجود، درست در زمان هالووین طرفداران منتظر این عنوان یک بار دیگر به خیابان‌های تاریک گاتهام بر‌می‌گردند که کاملا با زیبایی‌شناسی ترسناک فیلم‌های بتمن مطابقت دارد.

مطلب پیشنهادی:معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوسجاستیس لیگی از زمین ۱۱
معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوس

جزئیات داستان The Batman Part II هنوز کاملا مشخص نیست، اما می‌دانیم که اسپین آف پنگوئن (Penguin) با بازی «کالین فارل» این دنباله را آغاز خواهد کرد.

The Batman

با این حال، جهان فیلم بتمن به سایر عناوین DCU متصل نخواهد بود. گان در ویدیو اعلام این موضوع گفت:

یکی از کارهای ما این است که مطمئن شویم دنیای DCU در فیلم، سریال، بازی و انیمیشن به یکدیگر متصل است. اینکه شخصیت‌ها ثابت هستند، توسط همان بازیگران قبلی ایفا می‌شوند و همه‌چیز در یک داستان کلی پیش می‌رود. اگر چیزی خارج از این موضوع باشد، مانند بتمن مت ریوز یا جوکر تاد فیلیپس، با عنوان DC Elseworlds و خارج از جریان اصلی DCU برچسب‌گذاری می‌شود.

دنیای ساخته شده توسط ریوز همچنان در حال بزرگ‌تر شدن است. به عنوان مثال گفته می‌شود که یک پروژه Arkham Asylum در دست ساخت است و خود ریوز به ساخت فیلم‌های اسپین آف درباره مترسک (Scarecrow)، پروفسور Pyg و Clayface علاقه‌مند است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا