بازی

مدیرعامل Embracer از استقبال متضاد Saints Row ناامید شده است

مدیرعامل Embracer از استقبال متضاد Saints Row ناامید شده است

لارس وینگفورس، مدیرعامل Embracer Group به تازگی گفته که شخصاً از استقبال متضاد از بازی Saints Row که اخیرا منتشر شده، ناامید شده است.

پنجمین قسمت Saints Row که توسط استودیو Volition توسعه یافت و توسط Deep Silver منتشر شد که هر دو متعلق به Embracer هستند، به عنوان ریبوت سری به حساب می‌رفت که ماه گذشته برای ایکس‌ باکس، پلی‌ استیشن، رایانه‌های شخصی و گوگل استادیا منتشر شد.

نسخه PS5 این بازی در حال حاضر با ۶۱ نقد وارده در سایت متاکریتیک، نمره ۶۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است. نمره کاربران همین نسخه نیز از ۸۱۰ عدد ریتینگ، ۳ از ۱۰ است.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

وینگفورس در جریان کنفرانس روز گذشته Embracer’s AGM ادعا کرد که بازی «بسیار دو قطبی و متضاد» بوده است.

در حالی که این عنوان هنوز در اوایل چرخه حیات خود است، وینگفورس گفت هنوز طبق پیش‌بینی پیش از انتشار آن همچنان مطمئن است که این بازی به سوددهی می‌رسد، اما چشم‌انداز بلندمدت این فرنچایز در حال حاضر نامشخص است.

شخصاً به [میزان] استقبال بیشتری از بازی امیدوار بودم. بسیار دوقطبی و متضاد شده است. از یک طرف خوشحالم که می‌بینم تعداد زیادی از گیمرها و طرفداران راضی هستند و در عین حال از اینکه می‌بینم عده دیگری خوشحال نیستند، کمی ناراحت می‌شوم. بنابراین وضعیت دشواری است.

Saints Row

او ادامه داد:

فکر می‌کنم باید منتظر گزارش فصلی در ماه نوامبر باشیم تا جزئیات بیشتری در این مورد داشته باشیم. هنوز در ابتدای بازه انتشار خود هستیم و در حال جمع‌آوری داده‌ها هستیم، همچنین رفع اشکالات و محتواهای بیشتری نیز در راه هستند.

از جنبه مالی، می‌دانم یا مطمئن هستم که از سرمایه‌گذاری خود، درآمد کسب خواهیم کرد. آیا به همان اندازه که در بسیاری از بازی‌های دیگر دیده‌ایم، یک بازده سوددهی عالی خواهد داشت؟ آنچنان محتمل نیست، اما به سوددهی می‌رسیم و این حداقل نقطه شروع بسیار خوبی است.

سه هفته پیش خبر رسید که Saints Row پرفروش‌ترین بازی هفته منتهی به ۲۷ آگوست ۲۰۲۲ در بریتانیا شده است. این بازی موفق شد Horizon Forbidden West را که برای چند هفته متوالی در صدر جدول قرار داشت، شکست دهد. همچنین ۵۵ درصد فروش فیزیکی بازی جهان بازی Deep Silver در کنسول پلی اسیتشن ۵ بوده است.

در جریان AGM Embracer، رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیو گیرباکس نیز گفت Tiny Tina’s Wonderlands اهداف شرکت را تکمیل کرده و آن‌ها به دنبال توسعه تجربه‌های جدیدی از بازی هستند.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا