بازی

اولین تصویر از مدس میکلسن در فیلم The Bastard منتشر شد

اولین تصویر از مدس میکلسن در فیلم The Bastard منتشر شد

اخیرا نخستین تصویر از فیلم دانمارکی The Bastard به کارگردانی نیکولای آرسل منتشر شده که مدس میکلسن، ستاره فیلم Fantastic Beasts را در میانه میدان جنگ نشان می‌دهد. میکلسن و نیکولای آرسل پیش از این هم تجربه همکاری در فیلم A Royal Affair را با یکدیگر داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

این تصویر توسط کمپانی تهیه‌کننده این فیلم، Zentropa منتشر شده که میکلسن را در نقش کاپیتان لودویگ کالن، سرباز قرن هفدهمی نشان می‌دهد که به یک کار غیرممکن می‌پردازد: پاکسازی و پرورش جزیره یوتلند برای پادشاهی دانمارک. در این عکس مدس میکلسن در میانه میدان جنگ ایستاده و فضای اطراف او با دود و خاک و آتش احاطه شده است. آماندا کالین، بازیگر دانمارکی در این فیلم با میکلسن هم‌بازی خواهد بود.

فیلم The Bastard

سیمون بنبرگ (Borgen)، در نقش دشمن کالن و مالک زمین محلی ایفای نقش می‌کند و کریستین کویات ترپ، بازیگر نروژی (Ninjababy)، گوستاو لیند، جیکوب اولریک لومن، مورتن هی اندرسن (Ride Upon the Storm)، ماگنوس کرپر (Queen of Hearts) و در نهایت فلیکس کرامر (بازیگر سریال Dark) دیگر بازیگران فیلم The Bastard را تشکیل می‌دهند.

این فیلم با بودجه ۸ میلیون دلاری امسال در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و شرکت مگنولیا پیکچرز حقوق فیلم را از قبل پیش خرید کرده است.

لازم به ذکر است که فیلم The Bastard با بازی مدس میکلسن هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و برای اکران در پاییز ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا