بازی

یکی از توسعه‌دهندگان بازی Halo Infinite استودیو 343 Industries را ترک کرد

یکی از توسعه‌دهندگان بازی Halo Infinite استودیو 343 Industries را ترک کرد

ظاهرا استودیو 343 Industries وضعیت چندان خوبی ندارد، زیرا یکی از چهره‌های برجسته دیگر بازی Halo Infinite نیز آن را ترک کرده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، «دیوید برگر» (David Berger)، سازنده اصلی فناوری Slipspace Engine بازی Halo Infinite، تصمیم گرفته تا این استودیو را ترک کند. هرچند دلیل اصلی خروج او اعلام نشده اما منابع به چیزی شبیه به تغییر در ساختار 343 Industries اشاره کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – هر کدام از Skullها چه کار می‌کنند؟جمجمه، شده قمقمه!
راهنمای بازی Halo Infinite – هر کدام از Skullها چه کار می‌کنند؟

طبق جزئیات ارائه شده در صفحه لینکدین برگر، این توسعه‌دهنده قدیمی از سال ۲۰۰۸ در مایکروسافت مشغول به کار بوده و در مدت زمان حضور ۱۵ ساله خود روی بازی‌های Halo 4 و ۵ و Infinite کار کرده است. در هنگام نگارش این گزارش، صفحه لینکدین او هنوز به‌روزرسانی نشده تا درباره خروج یا برنامه‌های آینده او جزئیات ارائه شده باشد.

Halo Infinite

این خبر در حالی اعلام شده که اخیرا «بانی راس» (Bonnie Ross)، رئیس 343 Industries، نیز اعلام کرد که پس از ۱۵ سال این استودیو را ترک می‌کند تا به یک «مسئله پزشکی خانوادگی» رسیدگی کند. طبق گزارش‌هایی که بعد از این خبر منتشر شده بود، نقش راس در این شرکت به سه بخش تقسیم می‌شود: «پیر هینتز» سرپرست تولید به عنوان سرپرست استودیو، «برایان کوسکی» رئیس بازاریابی، مدیر کل فرنچایز Halo و «الیزابت ون وایک»، رئیس کسب‌و‌کار، عملیات و مشارکت اجتماعی استودیو اکنون بر بخش تجارت و عملیات آن نظارت دارد.

هرچند Halo Infinite در زمان انتشار با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بود، اما به‌روزرسانی‌های پراکنده و تاخیر در محتوای اضافی آن بسیاری از طرفداران را ناامید کرده است. اخیرا نیز فصل سوم Halo Infinite تا سال آینده تاخیر خورد و توسعه حالت کوآپ آن به کل متوقف شد.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا