بازی

کارگردان Assassin’s Creed Mirage درباره موجود ترسناک پایان تریلر توضیح می‌دهد

کارگردان Assassin’s Creed Mirage درباره موجود ترسناک پایان تریلر توضیح می‌دهد

تریلر معرفی بازی Assassin’s Creed Mirage لحظات مرموز زیادی را به همراه داشت، اما احتمالا بزرگترین شگفتی آن در پایان تریلر به نمایش درآمد، زمانی که Basim پس از کشتن یکی از اعضای Order of the Ancient با یک موجود شبیه به زامبی روبرو شد. حالا سازندگان بازی اطلاعات بیشتری درباره این موجود ارائه کرده‌اند.

به گفته «سارا بولیو» (Sarah Beaulieu)، کارگردان داستان بازی، شخصیت شبیه به زامبی در واقع یک Djinn یا همان «جن» خودمان است و نقش مهمی را در تکامل بسیم ایفا می‌کند. هر بار که Basim یکی از اهداف مهم را می‌کشد، مانند بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed وارد یک راهرو یادبود می‌شود که در هر کدام از آن‌ها، یک جن حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن

Beaulieu در ادامه توضیح می‌دهد که این موجود رازها و معانی خود را دارد و بازیکنان با پیشرفت در بازی، آن‌ها را کشف خواهند کرد.

Assassin's Creed Mirage

همانطور که در دین اسلام نیز اشاره شده، جن موجودی شبیه به انسان است که در دنیای ما حضور دارد، اما قدرت بیشتری نسبت به انسان‌ها دارد. همچنین طبق منابع اسلامی، جن‌ها با انسان‌ها زندگی نمی‌کنند و تنها در شرایط خاصی خودشان را به ما نشان می‌دهند.

باید دید یوبیسافت چگونه از ریشه‌های اسلام در بازی مورد انتظار خود استفاده می‌کند و جن‌ها را در آن نمایش خواهد داد.

Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی، استیدیا و آمازون لونا منتشر شود. در این عنوان بازیکنان نقش Basim، یکی از شخصیت‌هایی که در Valhalla نیز حضور خواهد داشت را ایفا می‌کنند که داستان آن به ۲۰ سال قبل از بازی قبلی برمی‌گردد.

«بسیم» در قرن نهم بغداد یک دزد خیابانی است که توسط شخصیت دیگری به نام «روشن» (با صداپیشگی شهره آغداشلو) به یک اساسین تبدیل می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا