بازی

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Atlas Fallen به‌زودی منتشر خواهد شد

ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Atlas Fallen به‌زودی منتشر خواهد شد

استودیو Deck13 در سال‌های اخیر دو بازی اکشن سولزلایک The Surge را منتشر کرده است، اما با عنوان آینده‌اش، Atlas Fallen، به دنبال انجام کاری کاملا متفاوت است.

این بازی اکشن نقش‌آفرینی که سال گذشته با یک تریلر سینمایی معرفی شد، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و از آنجا که فاصله نه چندان زیادی تا زمان عرضه داریم، به زودی ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی آن نیز رونمایی خواهد شد.

اخیراً ناشر Focus Entertainment در توییتر اعلام کرده که تریلر جدید Atlas Fallen فردا، ۱۵ مارس، ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران به نمایش در خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

مدت زمان نمایش گیم‌پلی هنوز مشخص نشده، اما با توجه به اینکه اولین بار است نگاه کاملی به بازی خواهیم داشت و تنها تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود، می‌توان حدس زد که جزئیات زیادی در مورد سیستم مبارزه، جهان بازی و موارد دیگر دریافت خواهیم کرد.

بازی در یک سرزمین شنی می‌گذرد و قهرمان داستان می‌تواند توانایی‌های مخصوص ماسه‌ای را آزاد کند و ماسه را به سلاح‌های مختلف تغییر شکل دهد. زرادخانه شنی برای شکار هیولاهای افسانه‌ای در یک کمپین تک‌نفره یا کوآپ استفاده خواهند شد.

Atlas Fallen

در تریلر معرفی بازی در گیمزکام ۲۰۲۲ مشاهده کردیم که یک قهرمان از شن برای تعمیر پل استفاده کرد و قهرمان دیگر روی شن‌ها سر می‌خورد. قهرمانان سلاح‌های مختلفی مانند شلاق را با شن و ماسه درست می‌کنند تا تعدادی از دشمنان بیگانه را شکست دهند. 

بازی Atlas Fallen قرار است در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا