بازی

ویدیویی ۷ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers منتشر شد [تماشا کنید]

پس از نمایش تیزری کوتاه، اکنون سگا یک ویدیو مفصل و هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers را منتشر کرده که نگاه جامع‌تری بازی مورد انتظار و جدید سونیک دارد.

در ویدیوی گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers که به تازگی به اشتراک گذاشته شده، نماهای بیشتری از مناظر وسیع را می‌بینیم، با تمرکز بیشتر بر کاوش‌ها و اکتشاف سونیک در مناطق مختلف و حل پازل‌ها برای باز کردن عناصر جدید در جهان بای.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

برخی از سکانس‌ها از جمله پروازهای مختلف روی ریل‌های معلق در هوا و بالا رفتن طولانی از یک برج، وجهی از همان سبک پلتفرمینگ همیشگی و معروف سونیک را به نمایش می‌گذارند. اما به طور کلی، شاید بازی آرام‌تر از آن چیزی باشد که طرفداران سری انتظار دارند.

به گفته توسعه‌دهندگان، Sonic Frontiers از عناوین جهان باز الهام گرفته و در آن سونیک می‌تواند به طور آزادانه در دنیای بازی کاوش کند. همچنین خط داستانی اصلی آن توسط یان فلین، سازنده انیمیشن سریالی سونیک بوم نوشته شده است.

گفته می‌شود ویدیوی امروز به عنوان بخشی از یک برنامه یک ماهه در سایت IGN منتشر شده است. بنابراین هنوز فرصت‌های زیادی برای اینکه ببینیم آیا جوجه تیغی دوست‌داشتنی به قلمرو گیم‌پلی آشناتر بازمی‌گردد یا خیر، وجود دارد.

بازی سونیک Sonic Frontiers

تقریبا از پاییز سال گذشته اخبار مربوط به بازی جدید سونیک منتشر شده بود و در آذر ماه تریلر آن به نمایش درآمد. اخیرا گفته شده بود که سگا می‌خواهد Sonic Frontiers از منتقدان نمرات بالایی دریافت کند.

هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Sonic Frontiers مشخص نشده، اما در حال حاضر انتظار می‌رود که در اواخر سال جاری برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:ده موردی که انتظار داریم در فیلم سونیک 2 ببینیمیک ماجراجویی پر و پیمان‌تر با سونیک و دوستان
ده موردی که انتظار داریم در فیلم سونیک 2 ببینیم


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا