بازی

متا از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت دفاع می‌کند

متا از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت دفاع می‌کند

متا (Meta)، مالک پلتفرم‌های فیسبوک و اینستاگرام، مدارکی را در اختیار دولت برزیل قرار و به خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت واکنش نشان داده است.

شورای اداری دفاع اقتصادی برزیل در حال بررسی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت بوده و متا به دفاع از این معامله پرداخته است. هدف این سازمان حفظ تعادل برای رقابت سالم است و تحقیقات آن‌ها تاکنون اطلاعات بسیار جالبی در اختیار ما قرار داده. شما می‌توانید بیانیه متا در این زمینه را در زیر بخوانید:

بازار بازی‌های الکترونیکی با محتوای فراوانِ تولید شده توسط توسعه دهنده زیاد و با ورود مداوم بازیکنان جدید بسیار پویا و رقابتی است. متا درک می‌کند که انتشار و توسعه بازی‌های الکترونیکی به شدت رقابتی است و طیف گسترده‌ای از بازیکنان را که در سطح جهانی با یکدیگر رقابت دارند را جذب می‌کند.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

واکنش متا به خرید اکتیویژن بلیزارد

Meta همچنین در پاسخ به این سازمان اعلام کرد که شرکت‌‌هایی مثل یوبیسافت، الکترونیک آرتز، کپکام، تنسنت، نینتندو و Embracer توان رقابت با اکتیویژن بلیزارد را دارند. همچنین ظهور مدل‌های مختلف کسب‌وکار از جمله خرید درون‌برنامه، سرویس‌ها و مدل رایگان با پشتیبانی از تبلیغات به بازی‌سازها گزینه‌های بیشتری برای کسب درآمد می‌دهد.

 در حال حاضر نهادها و سازمان‌های نظارتی در سراسر جهان در حال بررسی آن هستند و چندی پیش نیز دولت کشور عربستان این معامله را تایید کرده بود. عربستان به عنوان اولین نهاد نظارتی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را تایید کرد و سازمان رقابت و بازار (CMA)، تنظیم کننده رقابت در بریتانیا، سوالات نگرانی‌های بیشتری دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا