بازی

تریلری ۹ دقیقه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

تریلری ۹ دقیقه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

بدون شک نسخه جدید بازی جنگ ستارگان جدای را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ دانست و اکنون تریلری جدیدی از Star Wars Jedi: Survivor منتشر شده است.

استودیو ریسپاون سعی کرده که توسعه بازی Star Wars Jedi: Survivor در فضای آرام و بدون حاشیه جلو ببرد. به همین خاطر تاکنون جزئیات زیادی از دنباله جنگ ستارگان جدای با طرفداران به اشتراک گذاشته نشده است. ساعاتی پیش اما سایت IGN یک تریلر ۹ دقیقه‌ای از بازی منتشر کرده که کل کستیس را هنگام کاوش یک سیاره جدید نشان می‌دهد. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)یک شکست کامل برای جهان جنگ ستارگان
نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)

در این تریلر سفینه کل دچار مشکل شده و او به دنبال کمک برای تعمیر آن است. جدا از کاوش این سیاره جدید، ما همچنین دوباره شانس تماشای مبارزات کل کستیس را داریم. به نظر می‌رسد که این بخش از بازی همچنان سخت و چالش‌ برانگیز خواهد بود. شما میتوانید تریلر ۹ دقیقه‌ای منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس خواهند پیوست که از تعقیب بی امان امپراطوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هست. باید اشاره کنیم که ریسپاون روی دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند که اولی یک شوتر اول شخص و دومی یک بازی استراتژیک است.

Star Wars Jedi: Survivor با چند هفته تاخیر و در تاریخ ۸ اردیبهشت برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهمایپکس؛ سرحال‌تر از همیشه
بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهم


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

تریلری ۹ دقیقه‌ای از بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا