بازی

خالقان سریال Stranger Things درباره تغییرات چشمگیر فصل چهارم توضیح می‌دهند

خالقان سریال Stranger Things درباره تغییرات چشمگیر فصل چهارم توضیح می‌دهند

سرانجام نوبت به پایان‌ هیجان‌انگیز فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب یا همان Stranger Things رسید و افشاگری‌ها، پیروزی‌های شکوهمندانه و باخت‌های ویرانگر به همراه داشت. لازم به ذکر است در ادامه خطر اسپویل وقایع داستان وجود دارد!

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها

از فداکاری قهرمانانه ادی مانسون (جوزف کوئین) تا سرنوشت دلخراش مکس میفیلد (سدی سینک)، طرفداران هنوز در هیجان و شوک به سر می‌برند. اما مانند هر سریال دیگری، داستان اصلی این سریال نتفلیکسی هم در طول پخش دچار تغییرات فراوانی شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

استیو وینتراب، سردبیر وبسایت Collider اخیرا با مت و راس دافر، خالقان سریال اتفاقات عجیب مصاحبه‌ای داشته و از آن‌ها درباره تغییرات چشمگیر اولین نسخه فیلمنامه فصل چهار در بخش اول و دوم و آن چیزی که در نهایت از نتفلیکس پخش شد، سوال کرده است. مت دافر در این باره گفت:

از لحاظ اینکه چه شخصیت‌هایی زنده می‌مانند یا چه کسی می‌میرد، فکر می‌کنم نسخه‌ای وجود داشت که در آن دیمیتری [انزو] نتوانست زنده بماند. دیمیتری (تام ولاشیها) نگهبانی است که هاپر زمانی که در روسیه زندانی بود با او دوست شد. در ابتدا یک متحد غیرقابل اطمینان بود، اما خیلی زود و در طول بخش اول این فصل به یکی از کاراکترهای مورد علاقه طرفداران تبدیل شد، زیرا دوستی او با هاپر پس از اینکه یوری (نیکولا جوریکو) به هر دو خیانت کرد، پر رنگ‌تر شد. این یکی از اصلی‌ترین تغییراتی بود که در ایده اولیه داستان وجود داشت.

سریال اتفاقات عجیب

راس دافر توضیح می‌دهد که چگونه آن‌ها با دقت بسیار کار می‌کنند تا این نقاط مهم طرح داستانی را از ابتدا در جای خود قرار دهند. وی در ادامه گفت:

بنابراین وقتی ما تصمیم می‌گیریم یک فصل را به دو بخش تقسیم کنیم، همیشه به این فکر می‌کنیم که داستان قرار است به کجا ختم شود؟ من معتقدم که در هیچ کدام از فصل‌ها از داستان اصلی منحرف نشدیم و همیشه به آن پایبند بوده‌ایم.

برادران دافر همچنین بیان کردند که نگارش فیلمنامه فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things قرار است از ماه آگوست آغاز شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا