بازی

تاریخ عرضه بازی God of War مشخص شد [تماشا کنید]

تاریخ عرضه بازی God of War مشخص شد [تماشا کنید]

پس از حاشیه‌ها و شایعات بسیار زیاد، اکنون سونی و استودیو سانتا مونیکا با انتشار تریلری سینماتیک تاریخ عرضه بازی خدای جنگ (God of War) را مشخص کرده‌اند. 

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره تاخیر دوباره بازی خدای جنگ وجود داشت و طرفداران عصبانی به اعضای تیم توسعه دهنده در فضا مجازی حمله می‌کردند. در ابتدا سانتا مونیکا و کوری بارلوگ (Cory Barlog) از طرفداران خواستند که به بی‌احترامی‌ها پایان دهند اما حالا شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

با انتشار این تریلر همه انتقادات فروکش می‌کند و امیدواریم که توسعه آن نیز به خوبی پیش برود. این تریلر سینماتیک تنها ۳۰ ثانیه است و در آخر آن تاریخ عرضه بازی درج می‌شود. از این رو God of War در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲ یا ۱۸ آبان برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

استودیو همچنین از God Of War Ragnarok Collector’s Editions و God of War Ragnarök – Jötnar Edition رونمایی کرده است که شامل آیتم‌های مختلفی می‌شوند. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از این دو نسخه مختلف را در زیر مشاهده کنید:

بازی خدای جنگ: رگناروک داستان اساطیر اسکاندیناوی را برای کریتوس و پسرش به پایان خواهند رساند. رگناروک دنباله مستقیم نسخه قبلی است که به داستان کریتوس و پسرش در نه قلمرو اساطیر اسکاندیناوی می‌پرداخت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا