رمز ارز

مقایسه سود استخراج بیت کوین و اتریوم در این شرایط بازار!

زمان مطالعه: دقیقه

برای اولین بار در بازه تقریبا یک ساله، درآمد کلی ماینرهای بیت‌ کوین از درآمد کلی ماینرهای اتریوم در ماه ژوئن پیشی گرفت، اما با این وجود، سود کسب‌شده از استخراج هر دو دارایی دیجیتال به دلیل زمستان اخیر کریپتو، رفته رفته کمتر می‌شود.
طبق گزارش ۵ جولای بایننس، ماه گذشته ماینرهای بیت کوین پس از یک چرخش مهم در حالی که طی یک سال اخیر ماینرهای اتریوم ۱۰۰ میلیون دلار جلوتر بودند، ۶۵۶.۴۷ میلیون دلار درآمد داشتند. در همین حال، ماینرهای اتریوم در مدت مشابه ۵۴۸.۵۸ میلیون دلار درآمد کسب کردند که تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار کمتر از همتایان خود در شبکه بیت کوین بود.
ماینرها از استخراج یک بلاک بیت کوین، ۶.۲۵ بیت کوین به دست می‌آورند. طی بالاترین ارزش بیت کوین با ۶۹ هزار دلار، این رقم معادل ۴۳۱۲۵۰ دلار بود. اکنون که بیت کوین در حدود ۲۰ هزار دلار معامله می شود، این رقم حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است و به همین علت، میزان برداشت ماینرها به کمترین رقم در دو سال گذشته رسیده است. ماینرهای اتریوم نیز با سقوط ارزش آن به ۱۱۰۰ دلار، به سرنوشت مشابهی دچار شده‌اند.
بایننس در ادامه خاطرنشان کرد:

با توجه به کاهش قیمت سراسری بازار، بازده فعالیت‌های ماینینگ اگرچه از نظر حجمی یکسان است، اما از نظر دلاری کاهش چشمگیری داشته است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا