بازی

سونی دو بازی شوتر چند نفره را در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد

سونی دو بازی شوتر چند نفره را در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد

سونی در سال میلادی ۲۰۲۲ با عرضه God of War: Ragnarok جوایز بی‌شماری را در TGA تصاحب کرد، در حالی که Horizon Forbidden West نیز تا حد زیادی از نظر نمرات و فروش موفق ظاهر شد. رگناروک حتی سریع‌ترین فروش عنوان انحصاری در تاریخ پلی استیشن را داشت.

قابل درک است که سونی بخواهد این شتاب را حفظ کند و طبق پروفایل Artstation یکی از هنرمندان پلی‌استیشن، این شرکت احتمالا دو عنوان شوتر چندنفره را به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد.

آنطور که یکی از تردهای Resetera فاش کرده، به نظر می‌رسد فرانک آلیبرتی، هنرمند ارشد استودیوی PlayStation Studios Visual Arts در حال کار بر روی دو بازی شوتر اعلام‌ نشده برای پلی‌ استیشن است. با توجه به مشخصات، بازی ۲۰۲۳ یک شوتر کوآپ سوم شخص است در حالی که عنوان ۲۰۲۴ یک شوتر اول شخص خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

طبق پروفایل لینکدین این هنرمند، استودیو Arrowhead در حال توسعه یک بازی شوتر سوم شخص است، در حالی که شوتر اول شخص توسط استودیو Firewalk ساخته می‌شود. از قبل می‌دانستیم که پلی استیشن روی این عناوین کار می‌کند، اما بازه‌های انتشار آن‌ها هرگز اعلام نشده بود. آلیبرتی همچنین روی Death Stranding 2 کار کرده که اکنون آن را از پروفایل Artstation خود حذف کرده است، زیرا به انتشار آن در سال ۲۰۲۴ اشاره می‌کرد.

سونی

سال‌های انتشار این عناوین شوتر منطقی به نظر می‌رسند، زیرا با برنامه پلی‌ استیشن برای عرضه حدود ده بازی لایو سرویس تا سال ۲۰۲۶ مطابقت دارند. با در نظر گرفتن این نکته که این عناوین چند نفره نیز هستند، ممکن است همان بازی‌هایی باشند که سونی در مورد آن‌ها صحبت کرده بود‌.

خرید استودیو Bungie همچنین یک حرکت استراتژیک برای پلی‌ استیشن بود، زیرا می‌تواند به استودیوهایش کمک کند IPهایی مشابه مدل تجاری Destiny 2 را توسعه دهند. خود بانجی نیز در حال کار روی یک آی‌پی کاملاً جدید است که می‌تواند یک بازی لایو سرویس جدا از دستینی ۲ باشد.

جدای از اینها، Naughty Dog سونی همچنین در حال کار روی چندین پروژه است که یکی از آن‌ها اسپین‌آف چند نفره The Last of Us به نام Factions بوده که دنباله‌ای حالت چندنفره بازی اصلی TLOU است. استودیوی لندن پلی استیشن همچنین در حال کار روی یک عنوان فانتزی لایو سرویس است که می‌تواند یکی از ده بازی منتشر شده تا سال ۲۰۲۶ باشد.

مطلب پیشنهادی:تاریخچه هک شدن شرکت‌های بازیبزرگ‌ترین هک‌های صنعت گیمینگ!
تاریخچه هک شدن شرکت‌های بازی


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا