بازی

سال ۲۰۲۳ محتوای پولی برای Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر می‌شود

سال ۲۰۲۳ محتوای پولی برای Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر می‌شود

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، در طول سال دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بسته الحاقی پولی برای آن عرضه خواهد شد که شامل نقشه‌های کلاسیک بازسازی‌شده این سری می‌شود.

طبق گزارش جدیدی از Insider Gaming، اکتیویژن یک «DLC پریمیوم» برای Modern Warfare 2 منتشر خواهد کرد تا عدم وجود بازی جدید را برطرف کند، زیرا گفته می‌شود در سال ۲۰۲۳ هیچ بازی اصلی از این فرنچایز منتشر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

در همین رابطه هم یکی از افشاگران بازی‌های Call of Duty در توییتر به نام The Ghost of Hope اخیرا ادعا کرده بود که چندین نقشه کلاسیک از Call of Duty در به‌روزرسانی سال دوم Modern Warfare 2 حضور خواهند داشت.

بازی Call of Duty

در حالی که Insider Gaming نتوانست ماهیت دقیق DLC پولی را تایید کند، این گزارش ادعا می‌کند که نقشه‌های بازسازی شده اساس محتوای آن هستند. منابع گزارش همچنین مدعی شدند که Battle Pass استاندارد، نقشه‌های DLC و سلاح‌ها برای تمام بازیکنان رایگان خواهد بود.

پیش از انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) جزئیات جدید زیادی درباره آن منتشر شده است. به عنوان مثال اکنون می‌دانیم که بخش چند نفره بازی یک حالت سوم شخص خواهد شد و حالت چندنفره Spec Ops نیز در آن حضور خواهد داشت.

همچنین در حالی که گفته شده سال ۲۰۲۳ بازی جدیدی از این فرنچایز منتشر نخواهد شد، در گزارش دیگری ادعا شده بود که داستان Call of Duty 2024 احتمالا به جنگ عراق خواهد پرداخت. همچنین ظاهرا دنباله‌ای برای Call of Duty: Advanced Warfare در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

علاوه بر این نسخه جدید بازی بتل رویال کال آف دیوتی، یعنی Warzone 2.0 در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آبان) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا