بازی

ویدئو جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شد [تماشا کنید]

ویدئو جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem منتشر شد [تماشا کنید]

A Plague Tale: Requiem قرار است تا چند ماه دیگر به بازار عرضه شود و اکنون اطلاعات جدیدی از این بازی در اختیار ما قرار گرفته است. 

استودیو Asobo تصمیم گرفته تا با A Plague Tale: Requiem را در رویداد Tribeca Games Showcase حاضر شود و یک دمو از این بازی نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. اکنون استودیو ویدئویی منتشر کرده که در آن از نحوه نوشتن داستان، ساختار و شخصیت پردازی بازی صحبت می‌شود. این ویدئو همچنین کلیپ‌هایی از گیم‌پلی A Plague Tale: Requiem را هم شامل می‌شود که ارزش تماشای آن را بالاتر می‌برد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیدهترکیب طلایی دارک سولز و زلدا
بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیده

آمیشا و هیوگو پس از فرار از سرزمین ویران شده خود، به مناطق جنوبی و شهرهای پر جنب و جوش آن سفر می‌کنند. آن‌ها سعی دارند زندگی جدیدی را آغاز و نفرین هیوگو را کنترل کنند. با این وجود قدرت هیوگو دوباره بیدار شده و مرگ و ویرانی در سیلی از موش‌ها بازمی‌گردد. این خواهر و برادر مجبور به فرار هستند و تنها امید خود را در جزیره‌ای پیشگویی شده می‌دانند که ممکن است کلید نجات هیوگو را داشته باشد. 

A Plague Tale: Innocence در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه و با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان روبه‌رو شد. یکی از تغییرات دنباله بازی اما این است که آمیشا می‌تواند از قدرت‌های هیوگو استفاده و موش‌ها را کنترل کند. با وجود اینکه تمرکز اصلی بازی همچنان روی مخفی‌کاری قرار دارد، اما آمیشا اکنون به مبارز بهتری تبدیل شده است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

A Plague Tale: Requiem هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد ولی در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ (به صورت استریم) منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


ویجی موبایل: بهترین لوکیشن‌های ایپکس و بازی‌های جایگزین اسکایریم برای موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا