بازی

بازی Starfield وقایع نابودی زمین و سفر به مریخ را نیز پیگیری خواهد کرد

بازی Starfield وقایع نابودی زمین و سفر به مریخ را نیز پیگیری خواهد کرد

بازی Starfield (استارفیلد) در آینده جریان دارد، جایی که انسان زمین را ترک کرده و راهی سیاره مریخ به عنوان خانه‌ای جدید شده است.

در ویدیوی جدید استودیو بتسدا ویل شن (طراح ارشد مراحل) فاش کرد که در Starfield شما می‌توانید وارد منظومه شمسی شوید اما متاسفانه زمین دیگر قابل سکونت نیست. طبق صحبت‌های شن، ما در طول بازی متوجه خواهیم شد دقیقا چه اتفاقی برای زمین افتاده و همچنین می‌توانیم به شهری در مریخ برویم که انسان‌ها آن را خانه جدید خود می‌دانند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

شما از سوی Constellation به ماموریتی فرستاده می‌شوید تا به رمز و راز چند دست‌سازه باستانی پی ببرید. سپس با این سوال مواجه خواهید شد که «واقعا چه اتفاقی برای زمین افتاده؟» اما همچنین راهی سیاره مریخ می‌شوید. در مریخ یک سکونت‌گاه وجود دارد – یکی از اولین مکان‌هایی که انسان‌ها پس از ترک زمین در مریخ ساختند – که Cydonia نام دارد. این یک شهر کامل و بزرگ است که مشکلات مخصوص خود را دارد و در آن شما با کلی شخصیت جدید آشنا خواهید شد.

بازی Starfield

خوشبختانه شن در ویدیو بتسدا به صورت مستقیم احتمال رفتن به زمین را کنار نمی‌زند. بعید نیست مخاطبان بتوانند در بخشی از بازی راهی زمین شوند و وقایع رخ داده در آن را مورد بررسی قرار دهند. قطعا سفر به زمینِ رها شده می‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌ای برای طرفداران ژانر علمی‌تخیلی و فضایی داشته باشد.

در اخبار مرتبط با استارفیلد خوانده‌ایم توسعه انحصاری آن به بتسدا فشار زیادی وارد کرده است و فیل اسپنسر گفته تاخیر آن تا سال ۲۰۲۳ کار درستی بود.

بازی مورد انتظار و انحصاری Starfield در تاریخی نامعلوم از نیمه نخست ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا