بازی

مد واقعیت مجازی Resident Evil Village برای PS VR2 معرفی شد

مد واقعیت مجازی Resident Evil Village برای PS VR2 معرفی شد

رزیدنت اویل ۸ (Resident Evil Village) یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته بود که اکنون قرار است برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌ار ۲ نیز منتشر شود. 

مد واقعیت مجازی رزیدنت اویل ۸ به صورت یک بسته الحاقی رایگان برای دارندگان پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. با عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌ار ۲ در ماه دوم سال ۲۰۲۳، شما می‌توانید تمام داستان Resident Evil Village را به شکل جدیدی و ترسناک‌تر از قبل تجربه کنید. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

کاندا سویوشی (Kanda Tsuyoshi) در مصاحبه با PlayStation Blog post اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر کرده است. گرافیک واضح صفحه نمایش 4K HDR (رزولوشن 2000×2040 برای هر چشم) و ویژگی ردیابی چشم در هدست درک بالاتری از واقعیت ایجاد می‌کند که انگار هر چیزی که می‌بینید در واقع وجود دارد.

کپکام در توسعه این مد همچنین از ویژگی صدای سه بعدی و کنترلرهای PlayStation VR2 برای خلق تجربه نزدیک به واقعیت استفاده کرده است. با یک کنترلر در هر دست، می‌توانید شلیک سلاح و لرزش، پس زدن و مقاومت اشیاء هنگام تعامل با آن‌ها را به خوبی احساس کنید.

رزیدنت اویل ۸

با وجود اینکه کپکام روی نسخه‌های جدیدی از رزیدنت اویل مثل ریمیک Resident Evil 4 کار می‌کند، اما به خوبی از نسخه هشتم نیز پشتیبانی کرده است. چند ماه پیش نیز مد سوم شخص و بسته الحاقی Shadows of Rose برای این نسخه منتشر شدند. با این وجود احتمالا با انتشار مد واقعیت مجازی پشتیبانی از Resident Evil Village به پایان می‌رسد. 

PS VR2 در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (مصادف با سوم اسفند ماه امسال) با قیمت ۵۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. سونی اوایل سال جاری اعلام کرد که بیش از ۲۰ بازی در ابتدا روی PlayStation VR 2 منتشر خواهد شد که رزیدنت اویل ۸ یکی از آن‌ها است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا