بازی

راتین، داستان تبلیغات حرفه ای در گوگل

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آژانس راتین در سال ۱۴۰۱، با همراهی بزرگترین نام ها و برندهای ایران مثل علی بابا، بیمه بازار، گلدیران، تپسی، جاباما، فلایتیو،همراه کارت، شاتل، نماوا، ایستکول، نشان، کمدا، ای سمینار، سیبچه، بانی مد، دلتابان، سفر می، شنوتو، استادکار، تی پاکس، آسان پرداخت و بسیاری از برندهای موفق فناوری ایران، قصد دارد قدم های بلندی به سمت و سوی توسعه و گسترش خدمات خود بردارد.
همانند دو سه سال گذشته و گسترش کووید ۱۹ که ما تصمیم گرفتیم به جای انقباض و رفتن در یک لاک محافظه کارانه و آسیب زدن به زندگی خودمان و رفقای همکارمان، همه چیز را توسعه دهیم و امروز با دو محصول آنلاین قدرتمند در کنار خدمات دیجیتال مارکتینگ راتین، همچنان همراه معتمد شما هستیم.

راتین، یک تیم کارا و حرفه ای

پس از سالها تجربه ای از حضور در حوزه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ داریم. با توجه به شناختی که از بازار، مشتریان هر حوزه و هویت برندهای مختلف ایرانی داشته ایم اطلاعات ارزشمند و اندوخته گرانبهایی به دست آورده ایم. ما در راتین هم راه بازاریابی موفق را بلدیم و هم مسیر رسیدن به فروش را می دانیم. ما سالهاست مشتریان بزرگی داریم که وفادارانه در کنار ما بوده اند. حالا راتین با توجه به تمام این موارد و با داشتن یک تیم متخصص، یک نرم افزار CRM قدرتمند و یک شبکه تبلیغاتی حرفه ای ساخته است که میتواند راهگشای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایرانی باشد. RATIN CRM قرار نیست عصای موسای بیزینس شما باشد بلکه یک کشتی نوح برای نجات مشتریان و لیدهای فروش و بازاریابی شماست که در طوفان های بزرگ و بحران هایی مثل چند سال اخیر، نجات بخش کسب و کار شما خواهد بود.

حالا یک رویای جدید به لیست بلند بالای اهدافمان اضافه شده است. با تشکیل یک تیم متخصص و جوان در کنار هم، خدمتی نوین و مطابق استانداردهای بین المللی به شما عرضه خواهیم کرد.

ما با طراحی سایت اختصاصی شما، اولین تاچ پوینت و نقطه تماس شما و مشتریان تان را مثل یک تاکسیدوی شیک و مجلسی بر تن برند شما خواهیم نمود.

زیرا تمام هدف ما این است که خیال شما از هر آنچه به کسب و کارتان مرتبط است، راحت باشد.

این داستان ادامه دارد …

هنوز هم مثل تمام ۱۶ سال گذشته، به عنوان نماینده گوگل و با یک تیم حرفه ای از کارشناسان فنی و پشتیبانی، به عنوان یکی از قدیمی ترین ها و برترین آژانس ها در زمینه تبلیغات گوگل ( گوگل ادز) و طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی بر مبنای موتورهای جستجو، می خواهیم داستان بلند همراهی ما و شما ادامه داشته باشد و خاطرات دیگری اضافه کنیم بر داستان تبلیغات و رویای یک خیال راحت که برای شما دیده ایم.

خاطرات یک شروع قدرتمند

راتین حالا در تبلیغات گوگل ۱۳ ساله شده و هر سال به اندازه تلاش و نیرویی که برای رشد کسب و کارهای ایرانی صرف کرده، قد کشیده و هر سال قدمی بزرگ به سمت رشد و توسعه برداشته است:

•        ۱۳۸۷ تبلیغات بر پایه موتور های جستجو را شروع کردیم.
  •        ۱۳۸۸ شروع به فعالیت در حوزه سئو کردیم. حتی در رخدادهای سال ۸۸ هم کنار شما بودیم.
  •        ۱۳۹۰ یکی از قوی ترین تیم های سئوی ایران را داشتیم و سایت های بزرگی را به اهدافشان رساندیم.
  •        ۱۳۹۲ دایره فعالیت مان در حوزه موتور های جستجو را گسترش دادیم و گوگل ادز را به سرویس های تخصصی راتین اضافه کردیم.
  •        ۱۳۹۳ با افتتاح دفتر استانبول راتین و یک پرواز بلند به آن سوی مرزهای ایران، توانستیم پارتنر گوگل شویم.
  •        ۱۳۹۸ اما سال طلائی و بزرگ راتین بود، با وجود شرایط خاص ایران، در کنار شما و همراه شما رکوردهای بزرگی زدیم:
    • سه برابر بزرگترین تارگت فروش گوگل را زدیم
    • اولین گزارش تبلیغات گوگل در ایران را منتشر کردیم
    • بزرگترین سهم بازار گوگل ادز را در میان شرکت های ایرانی داشتیم.
  •       1399 کرونا آمد، تمام کسب و کارها را وارد بحران کرد ولی ما بیکار ننشستیم، برنامه ریختیم و با اهدافی جدید قدم برداشتیم. برای همین در سال هزار و سیصد و نود و نه:
    • دفتر مشهد راتین، در یکی از قطب های فناوری کشور افتتاح شد
  •       1400 برای ما سالروز تولد نرم افزار CRM راتین و ارائه یک محصول جذاب و حرفه ای است. محصولی که با بالاترین استانداردها ساخته ایم تا شما راحت تر و سریع تر بفروشید.
  • در سال ۱۴۰۰ توانستیم عضو پارک علم و فناوری شویم و در کنار دیگر شرکت های فناور ایران قدم هایی محکم و بلند برای حفظ و گسترش اکوسیستم دیجیتال کشور برداریم.
  •        حالا در سال ۱۴۰۱ همچنان در حال گسترش سازمان و بچه های تیم هستیم و برای آینده ای پر از شگفتی برنامه ریزی کرده ایم. راستی امسال شبکه تبلیغاتی راتین هم شروع به کار کرد. شبکه ای برای دیده شدن شما به صورت حرفه ای، جذاب و ماندگار، پس از دیده شدن تان خیالت راحت!

چرا راتین – چرا تبلیغات گوگل ؟

این سوال مهم اما جواب ساده ای دارد: ما از سال ۱۳۸۷ در حال کار هستیم و بیش از چندین الگوریتم گوگل را در طی این سالها تجربه کرده ایم.

توانسته ایم ترافیکی بیش از یک میلیارد ویزیتور را تجربه کرده و با صنایع مختلف کشور آشنایی داریم.

هم زمان هم پارتنر گوگل هستیم و در تبلیغات گوگل حرفی برای گفتن داریم و هم در زمینه سئو – SEO قدرتمند عمل کرده ایم، ما تجربه میلیون ها ترافیک ارگانیک و پرداختی در کوله بارمان داریم. برای همین به شما میگوییم: هرگز بدون با تجربه ها به فکر فتح قله های بلند نباشید.

ما در راتین متعهد هستیم که به تمام قول های خود در قبال شما، به عنوان دوست و مشتری و برندتان به عنوان ارزشمندترین دارایی شما، عمل کنیم. یادتان باشد قول ها در موتور جستجو بسیار مهم هستند.

ما به عنوان پارتنر رسمی گوگل، تنها تجربه ایران را در کارنامه خود نداریم. رزومه ای موفق با رکوردهای طلایی، در بازار ترکیه و بازار بین المللی برای خودمان ثبت کرده ایم.

و حالا …

حالا در گوشه ی دیگر از ایران، در شرق تاریخ و فرهنگ ایرانی، اهداف بلندتری برای حمایت از کسب و کارهای ایرانی داریم . ما محدود به گوگل و تبلیغات گوگل نیستیم و همین امروز با تمام محدودیت ها و سختی ها با دیگر موتورهای جستجو مثل یاندکس نیز موفق عمل می کنیم. ما یک شرکت بین المللی برای مشتریان بین المللی هستیم.