بازی

کارگردان جان ویک فیلم Rainbow Six را می‌سازد

کارگردان جان ویک فیلم Rainbow Six را می‌سازد

کارگردان فیلم‌های جان ویک، چاد استاهلسکی با پارامونت به توافق رسیده تا فیلم Rainbow Six را با اقتباس از رمان تام کلنسی (۱۹۹۸) و بازی ویدیویی به همین نام بسازد. به گزارش هالیوود ریپورتر، مایکل بی. جردن نیز قرار است بار دیگر در نقش جان کلی ظاهر شود؛ نقشی که او قبل‌تر در فیلم اکشن Without Remorse (اقتباسی دیگر از رمان تام کلنسی) ایفا کرده بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های کماندویی که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد!نگاهی به رنجر‌های مخوف دنیای سینما
بهترین فیلم های کماندویی که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد!

جان کلی – که در کتاب‌های تام کلنسی و بازی نخست سری تحت عنوان جان کلارک شناخته می‌شد – «رینبو سیکس» است؛ فرمانده گروهی مخفی و بین‌المللی ضدتروریست به نام رینبو که به یک برنامه خطرناک برای نابودی بشریت پی می‌برد و باید جلوی آن را بگیرد. بازی اول رینبو نیز که در سال ‍۱۹۹۸ توسط Red Storm Entertainment ساخته شد، کنترل همین تیم نظامی را در اختیار بازیکنان قرار می‌داد.

فیلم سینمایی Without Remorse در قالب یک روایت منشا و پیش‌درآمد عمل کرد و در کنار پرداختن به تئوری توطئه بین‌المللی، داستان انتقام کلارک را مطرح نمود. واکنش منتقدان به این فیلم متوسط بود و منتقد سایت پالیگان نیز به «داستان گیج‌کننده،‌ اکشن نه چندان قدرتمند و عدم جاه‌طلبی» آن واکنش نشان داد.

فیلم Rainbow Six کارگردان جان ویک

اکنون فیلم Rainbow Six به برنامه کاری شلوغ استاهلسکی اضافه می‌شود؛ کسی که قبل‌تر هم برای ساخت اقتباس Ghost of Tsushima، ریمیک احتمالی Highlander با حضور هنری کویل، و همچنین اقتباس از رمان‌های Black Samurai در نظر گرفته شده است.

فیلم بعدی این کارگردان یعنی John Wick: Chapter 4 نیز قرار است در مارس راهی سینماها شود. البته فیلم پنجم جان ویک هم در آینده ساخته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم‌های اکشن ایرانی آشنا شویدبزن‌ بزن‌های وطنی
با بهترین فیلم‌های اکشن ایرانی آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: بازی‌های جدید ناتی داگ و رویداد ایکس باکس

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا