بازی

محبوب‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی استیشن در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند

محبوب‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی استیشن در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند

روز گذشته سونی اینتراکتیو اینترتینمنت بیشترین بازی‌های دانلود شده PS4، PS5 و PlayStation VR در سال میلادی ۲۰۲۲ را معرفی کرد. این شرکت جدول ۲۰ عنوان برتر پلی استیشن ۴ و ۵ در ایالات متحده/کانادا و اروپا و همچنین جدول ۱۰ بازی برتر پلی استیشن VR و بازی‌های رایگان در هر منطقه را منتشر کرد.

در جدول پلی استیشن ۵ در ایالات متحده/کانادا، Call of Duty: Modern Warfare 2 بالاتر از God of War Ragnarök، NBA 2K23، Elden Ring و Madden NFL 23 در صدر قرار گرفت. اما FIFA 23 در صدر جدول دانلود در اروپا قرار گرفت و پس از آن مدرن وارفر ۲، گاد آو وار رگناروک، الدن رینگ و جی‌تی‌ای ۵ قرار گرفتند.

مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!

Gran Turismo 7، آخرین نسخه از پرفروش‌ترین فرنچایز تاریخ سونی، در رتبه نهم در ایالات متحده/کانادا و در رتبه ششم اروپا قرار گرفت، در حالی که Horizon Forbidden West در هر دو منطقه رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.

مدرن وارفر ۲ در ایالات متحده/کانادا بیشترین دانلود را در پلی استیشن ۴ داشته و جلوتر از از الدن رینگ و ماینکرفت و GTA 5 قرار گرفت. رگناروک در رتبه نهم و هورایزن در رتبه سیزدهم قرار گرفتند، اما گرن توریسمو نتوانست در بین ۲۰ عنوان قرار گیرد.

فیفا ۲۳ محبوب‌ترین بازی PS4 در اروپا بود و پس از آن جی‌تی‌ای ۵، مدرن وارفر ۲، ماینکرفت و فیفا ۲۲ قرار گرفتند. رگناروک پانزدهم، گرن توریسمو نوزدهم و هورایزن بیستم شدند.

Beat Saber برای چهارمین سال متوالی بیشتر از هر بازی واقعیت مجازی دیگری در پلی استیشن دانلود شد

در جدول واقعیت مجازی پلی استیشن، Beat Saber، Job Simulator و Superhot VR مانند سال ۲۰۲۱ سه عنوان برتر در ایالات متحده/کانادا و اروپا بودند. Creed: Rise to Glory در هر دو منطقه در رتبه چهارم قرار داشت.

مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید

Fall Guys برترین بازی رایگان در ایالات متحده/کانادا و اروپا بود. فورتنایت در آمریکا دوم و در اروپا سوم شد، در حالی که بازی Call of Duty: Warzone/Warzone 2.0 در رتبه سوم آمریکا و در رتبه دوم اروپا قرار گرفت.

سونی همچنین کاتالوگ بازی‌های پلی استیشن پلاس و عناوین کلاسیک ژانویه را منتشر کرد که شامل Back 4 Blood، Devil May Cry 5: Special Edition، Just Cause 4 Reloaded، Siphon Filter 3، Hot Shots Golf 2 و Star Wars Demolition می‌شوند.

پلی استیشن ۵

جیم رایان، رئیس SIE، طی سخنانی در نمایشگاه CES گفت دسامبر بزرگ‌ترین ماه فروش PS5 تاکنون بوده و افزایش در دسترس بودن به این معنی است که مصرف‌کنندگان بیشتری می‌توانند پس از مشکلات طولانی‌مدت عرضه، کنسول را خریداری کنند.

سونی PlayStation VR2 را در ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد. با قیمت ۵۵۰ دلار، سخت افزار واقعیت مجازی پلی استیشن ۵ شامل هدست PS VR2، کنترلرهای PS VR2 Sense و هدفون‌های استریو است.

مطلب پیشنهادی:معرفی سریع ترین بازیکنان فیفا ۲۳… ران!
معرفی سریع ترین بازیکنان فیفا ۲۳


ویجی‌لاگ پلاس: بازی‌های جدید ناتی داگ و رویداد ایکس باکس

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا