بازی

چطور از تهران به استانبول برویم؟

چطور از تهران به استانبول برویم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای سفر به استانبول راه‌های متعددی وجود دارد اما رزرو بلیط هواپیما بهترین روش برای سفر به ترکیه است. اگرچه پروازهای استانبول به صورت مستقیم از مبداء شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه و تهران انجام می‌شود اما برای کاهش هزینه‌ها پیشنهاد می‌کنیم پروازهایی که از فرودگاه‌های تهران یا تبریز هستند را انتخاب نمایید.

به طور کلی برای جلوگیری از اتلاف وقت، رزرو پرواز تهران استانبول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه این مطلب از وب‌سایت علی بابا ضمن بررسی راهنمای رزرو پرواز تهران استانبول، سایر اطلاعات مربوط به مسافرت هوایی به ترکیه را بررسی می‌کنیم.

بهترین زمان سفر به استانبول

استانبول به عنوان بزرگترین شهر ترکیه و پنجمین شهر بزرگ جهان، همواره پذیرای مسافران و گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان می‌باشد. برای این که بگوییم بهترین فصل برای سفر به استانبول چه زمانی است، ابتدا باید هدف خود را از سفر به این شهر مشخص کنید.

به عنوان مثال، برای سفر به استانبول با هدف تفریح و گشت و گذار در شهر وهمچنین بازدید از مناطق گردشگری این شهر بهتر است فصول پاییز و بهار را انتخاب کنید، زیرا در این فصل‌ها میانگین درجه هوا 15 درجه سانتی‌گراد است و برای تماشای منظره‌های تفریحی بسیار مناسب می‌باشد.

برای سفر به استانبول با اهداف تجاری و خرید اجناس مختلف، باید در موقعی از سال به این شهر سفر کنید که تعداد توریست‌ها کمتر است. در زمان تردد زیاد توریست‌ها به دلیل شلوغ بودن پاساژها و مراکز خرید و همچنین افزایش تقاضا، قیمت اجناس افزایش می‌یاید. بنابراین هفته اول آگوست برای خرید در حراجی‌های تابستان و اواسط دسامبر با شروع حراجی‌های زمستان، بهترین زمان برای سفر استانبول است.

مدت زمان پرواز تهران استانبول

مدت زمان تقریبی پرواز از ایران به مقصد استانبول حدود 3 الی 4 ساعت است. زمان دقیق این پرواز به فرودگاه مبداء بستگی دارد، بنابراین مدت زمان پرواز از شهرهای مختلف ایران به استانبول عبارتند از:

  • پرواز تهران استانبول: 3:30 دقیقه
  • پرواز مشهد استانبول: 3:50 دقیقه
  • پرواز اصفهان استانبول: 4 ساعت
  • پرواز شیراز استانبول: 3:35 دقیقه

راهنمای رزرو پرواز تهران استانبول

استانبول یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران است، به همین دلیل رزرو بلیط هواپیما استانبول نیز متقاضیان زیادی دارد. برای خرید بلیط استانبول به تهران و بالعکس، می‌توانید از طریق وب‌سایت علی بابا اقدام کنید. با ورود به وب‌سایت، ابتدا باید مبداء و مقصد خود را انتخاب کنید. سپس از میان ایرلاین‌های پرواز تهران استانبول، یک مورد را انتخاب کنید. به راحتی و با سادگی هرچه تمام‌تر می‌توانید انواع پرواز سیستمی و چارتری را متناسب با بودجه و سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

معرفی ایرلاین های پرواز استانبول

ایرلاین‌های زیادی در مسیر تهران به استانبول فعالیت می‌کنند، که برای استعلام بلیط استانبول به تهران می‌توانید به وب‌سایت علی بابا مراجعه کنید. ایرلاین‌های پرواز استانبول عبارتند از:

  • هواپیمایی ترکیش
  • هواپیمایی ایران ایر
  • هواپیمایی ماهان
  • شرکت هواپیمایی کیش ایرلاین
  • هواپیمایی آسمان
  • هواپیمایی قشم ایر
  • پگاسوس ایرلاین

هنگام خرید بلیط استانبول به تهران با مشخص کردن تاریخ پرواز و همچنین با توجه به نوع سفر و کلاس پروازی، فهرستی از ایرلاین‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر یک از ایرلاین‌های فوق، انتخاب مناسبی داشته باشید.

هزینه بلیط هواپیما استانبول

نرخ بلیط هواپیما تهران استانبول به عوامل مختلفی از جمله میزان تقاضا برای پرواز در تاریخ مورد نظر، کلاس پروازی و بلیط سیستمی یا چارتری بستگی دارد. بنابراین اگر به دنبال رزرو بلیط هواپیما استانبول هستید باید به این موارد توجه کنید.

به عنوان مثال، در زمان‌ها تعطیلات رسمی و فصل تابستان به دلیل استقبال زیاد مردم از پرواز تهران استانبول، قیمت بلیط‌ها افزایش پیدا می‌کند. همچنین قیمت پروازهای سیستمی به طور معمول بیشتر از پروزهای چارتری است. اگر به دنبال رزرو بلیط استانبول ارزان قیمت هستید، باید انواع بلیط چارتری با کلاس پروازی اکونومی را در روزهای غیر تعطیل و کم تردد سال انتخاب کنید. شما می‌توانید برای مقایسه قیمت پرواز استانبول به تهران و بالعکس به وب‌سایت علی بابا مراجعه کنید.

چگونه از فرودگاه استانبول به مرکز شهر برویم؟

استانبول دارای دو فرودگاه بین المللی است که تمامی پروازهای تهران به استانبول به مقصد فرودگاه نیو ایرپورت استانبول انجام می‌شود. ایرلاین‌های خارجی ترکیش و پگاسوس نیز به مقصد فرودگاه صبیحه گوکچن هستند، برای جابجایی از هر یک از این فرودگاه‌ها به مرکز استانبول، می‌توانید از اتوبوس‌های مخصوص استفاده کنید.

با توجه به این که هزینه تاکسی از فرودگاه تا مرکز استانبول ممکن است 200 لیر یا بیشتر باشد، استفاده از اتوبوس‌های شاتل برای جابجایی از فرودگاه به میدان تکسیم استانبول مقرون به صرفه است. این اتوبوس‌ها از ساعات 4 صبح تا حوالی 1 بامداد در فرودگاه در دسترس هستند، بنابراین برای استفاده از این سرویس‌های حمل و نقل لازم است مقداری لیر از قبل تهیه کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، سفر به استانبول از طریق رزرو بلیط هواپیما، همواره بهترین روش برای مسافرت به ترکیه است. در حال حاضر بهترین روش رزور بلیط، خرید آنلاین است. برای خرید بلیط از سایت علی بابا، می‌توانید انواع قیمت‌ها را مشاهده کرده و با توجه به کلاس پروازی مورد نظر و امکانات پرواز، مناسب‌ترین بلیط استانبول را رزرو کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا