بازی

نمرات فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد – هواپیمای دی‌سی همچنان روی زمین

نمرات فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد – هواپیمای دی‌سی همچنان روی زمین

دنباله‌ی فیلم ابرقهرمانی و مورد انتظار شزم که تحت عنوان Shazam! Fury of the Gods شناخته می‌شود قرار است در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) راهی سینماها شود. به تازگی اما تعدادی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر، نقد و نظرات‌شان در رابطه با این عنوان سینمایی را بیان کرده‌اند. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دی سی نتوانسته در حد و اندازه‌ی قسمت قبلی ظاهر شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغبحران‌های پیتر پارکری
تحلیل شخصیت سه اسپایدرمن – هویت، احساسات و بلوغ

فیلم Shazam داستان نوجوانی به نام بیلی را روایت می‌کند که با گفتن «شزم» از یک نوجوان معمولی به یک ابرقهرمان بسیار قدرتمند تبدیل می‌شود. در ادامه‌ی اتفاقات قسمت قبلی حال در Fury of the Gods «دختران اطلس» که به عنوان خدایان باستانی شناخته می‌شوند بازگشته‌ و مصمم هستند قدرت‌هایی که از پدرشان ربوده شده را پس بگیرند. حال این بار نه بیلی و خانواده‌ی ابرقهرمانش بلکه تمامی جهان در معرض خطر قرار دارند.

فیلم Shazam! Fury of the Gods
فیلم Shazam! Fury of the Gods

با توجه به نمرات منتشر شده می‌توان حدس زد فیلم Shazam! Fury of the Gods دنباله‌ای متوسط است که تاکنون نقدهای بسیار مثبتی دریافت نکرده است. بر همین اساس، این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۶۰ نقد) امتیاز ۶۵٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز ( از مجموع ۲۳ نقد) نمره ۵۱ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

جدا از تناقض و مشکلاتی که گریبان‌گیر فیلم هستند، Shazam 2 موفق می‌شود به جایگاه بالایی در بین فیلم‌های کمیک بوکی برسد. اجراهایی بسیار قوی، طنز درست و به‌موقع و ریسک‌هایی که فیلم انجام داده منجر به خلق فیلمی شده‌اند که تنها در لابه‌لای صفحات کمیک‌ها یافت می‌شود.

Slash Film – نمره ۸۵ از ۱۰۰

Shazam! Fury of the Gods شاید به اندازه نسخه‌ی قبلی جذاب نباشد اما فراوانی شوخ‌طبعی‌های دیوانه‌وار و اجراهای پرانرژی فیلم تا حد زیادی کمبودها را پوشش می‌دهند.

IGN – نمره ۷۰ از ۱۰۰

نمرات فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد - هواپیمای دی‌سی همچنان روی زمین - lastech

داستان (فیلم) اصلی جذاب بود. با این حال این دنباله توسط ابرقهرمانی که دیگر جذابیت خاصی ندارد و شرورهای سطحی‌اش از کسب جایگاهی برتر جا می‌ماند.

Variety – نمره ۶۰ از ۱۰۰

به عنوان اثری که دوباره ظاهر شده و یک دنباله محسوب می‌شود نمی‌توان چیزی بیشتری از این فیلم انتظار داشت. به همین ترتیب از لحاظ سرگرمی نیز در حد و اندازه‌ی همان فیلم اول ظاهر می‌شود.

The Telegraph – نمره ۴۰ از ۱۰۰

با توجه به نمرات فیلم «شزم ۲» می‌توان نتیجه گرفت این عنوان سینمایی یک اثر کمیک بوکی کمدی است که سطح سرگرمی قابل قبولی را ارائه داده و گرچه به اندازه فیلم قبلی جذاب نیست اما احتمالا از یک بار تماشای آن پشیمان نشوید. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

فیلم Shazam Fury of the Gods در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومنانقلاب ابرقهرمانان در سینما
ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومن


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا