بازی

بازی Diablo 4 از فناوری DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد

بازی Diablo 4 از فناوری DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد

Diablo 4 از استودیو بلیزارد جدیدترین عنوانی است که از فناوری DLSS 3 انویدیا پشتیبانی می‌کند و به بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 می‌پیوندد. تریلر جدیدی توسط انویدیا منتشر شد که این موضوع را اعلام کرد، اما این فناوری را در عمل به نمایش نگذاشت.

آن دسته از بازیکنانی که پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40 دارند، برای امتحان DLSS 3 نیازی به صبر طولانی ندارند. با عرضه Diablo 4 این فناوری در دسترس خواهد بود، اما متاسفانه بازیکنان بتای عمومی آن را در دسترس نخواهند داشت.

باید امیدوار بود که گیم‌پلی واقعی با DLSS 3 فعال، قبل از انتشار نسخه نهایی به نمایش گذاشته شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2

Diablo 4

Diablo 4 در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC عرضه می‌شود. تیم توسعه قبلاً اعلام کرده بودند که ری‌تریسینگ در به‌روزرسانی پس از لانچ به بازی اضافه خواهد شد.

نسخه بتا Prologue و Act 1 را با منطقه اول بازی به نام Fractured Peaks در دسترس قرار می‌دهد. بازیکنان می‌توانند با دسترسی به پنج کلاس (سه کلاس در طول دوره دسترسی اولیه) تا لول ۲۵ بازی بروند.

در مورد زمان شروع بتای دیابلو ۴ باید گفت که از ۱۷ مارس برای کسانی که پیش‌خرید کرده‌اند شروع می‌شود. افراد دیگر می‌توانند از ۲۴ مارس آن را به صورت رایگان امتحان کنند. برای جزئیات بیشتر به اینجا سر بزنید.

مطلب پیشنهادی:ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟ [تماشا کنید]


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا