بازی

بازیگر نقش اصلی قسمت دوم فیلم Gladiator معرفی شد

بازیگر نقش اصلی قسمت دوم فیلم Gladiator معرفی شد

بیش از ۲۰ سال است که طرفداران منتظر ادامه فیلم پرفروش Gladiator هستند که در سال ۲۰۰۰ با بازی راسل کرو و به کارگردان ریدلی اسکات اکران شد و موفقیت‌های زیادی به دست آورد. اکنون به نظر می‌رسد که بیشتر از هر زمان دیگری به ساخت قسمت دوم نزدیک شدیم، زیرا در گزارشی جدید اشاره شده که پاول مسکل از سریال Normal People در حال مذاکره برای بازی در نقش اول پروژه است.

اطلاعات جدید در حالی از طرف سایت معتبر Deadline منتشر شده که چندی پیش گزارش دیگری مبنی بر اینکه انتخاب بازیگران در حال انجام است، پخش شده بود. ریدلی اسکات بار دیگر به عنوان کارگردان بازخواهد گشت و در کنار مایکل پروس، داگ ویک و لوسی فیشر از Red Wagon Entertainment، فیلم را تهیه خواهد کرد.

جانتی یتس، طراح صحنه و لباس و همینطور آرتور مکس، طراح تولید فیلم اصلی Gladiator نیز قرار است برای قسمت دوم بازگردند. آن‌ها بر اساس فیلم‌نامه‌ای کار می‌کنند که توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است. طبق گزارش‌ها، مسکل و اسکات پس از ارائه اولین پیش‌نویس فیلم در آبان ماه، شروع به ملاقات جدی برای این نقش کردند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

گفته می‌شود که مسکل، اولین کسی بوده که با کارگردان ملاقات کرده و پس از یک «دیدار فوق‌العاده بین این دو»، به بهترین انتخاب اسکات برای این نقش تبدیل شده است، اگرچه او هنوز در حال ملاقات با استعدادهای دیگر است.

پاول مسکل در حال حاضر بیشتر برای بازی در سریال Normal People از شبکه هولو شناخته می‌شود، که نامزدی جایزه امی در رشته بهترین بازیگر سریال یا فیلم لیمیتد در سال ۲۰۲۰ را برای او به ارمغان آورد. او همچنین در فیلم تحسین شده Aftersun ظاهر شده که در سال ۲۰۲۲ اکران شد و عملکرد او مورد تحسین قرار گرفت. او همچنین در فیلم God’s Creatures که برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ به نمایش درآمد، حضور داشت.

Gladiator

گزارش Deadline همچنین نظریه‌هایی در مورد شخصیتی که مسکل قرار است به تصویر بکشد ارائه داده است. او در نقش لوسیوس، پسر لوسیلا (کانی نیلسن) و برادرزاده کومودوس (واکین فینیکس) بازی خواهد کرد. این مادر و پسر زمانی که ماکسیموس (راسل کرو)، کومودوس را در میدان نبرد شکست داد، نجات یافتند. اگرچه خود ماکسیموس تسلیم جراحاتش شد و سرانجام به همسر و پسرش در دیار باقی ملحق شد.

قسمت دوم Gladiator سال‌ها پس از پایان فیلم اول آغاز می‌شود و داستان لوسیوس را به عنوان یک مرد بالغ دنبال می‌کند. در حالی که قرارداد بازی در فیلم برای مسکل هنوز نهایی نشده، باید گفت با موفقیتی که کرو پس از فیلم اصلی در سال ۲۰۰۰ به دست آورد، از جمله اسکار بهترین بازیگر مرد، یک نقش بسیار ارزنده در حرفه کاری او خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا