بازی

بازی Star Wars یوبیسافت دارای جهانی یکپارچه خواهد بود

بازی Star Wars یوبیسافت دارای جهانی یکپارچه خواهد بود

براساس گزارش Insider Gaming، بازی بی نام Star Wars شرکت Ubisoft Massive شامل یک جهان باز کامل و دنیایی یکپارچه می‌شود.

درحالی که سال‌هاست نسبت به وجود یک بازی جدید در دنیای جنگ ستارگان که به دست یوبیسافت ساخته می‌شود آگاهی داریم، اما اطلاعات خاصی به غیر از موتور بازی سازی آن، یعنی Snowdrop، اطلاعات دیگری نداریم.

مطلب پیشنهادی:بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیزجنگ‌جویانی که از خاطرمان پاک نمی‌شوند
بهترین ارتش دنیای فانتزی در سینما کدام است؟ | بررسی چهار نیروی نظامی خاطره‌انگیز

به دنبال یک توییت توسط کارگردان خلاق بازی (که بلافاصله نیز از حرف‌های خود عقب نشینی کرد) به نظر می‌رسد بازی جدید جنگ ستارگان در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و در کنار آن، یک جهان باز یکپارچه نیز خواهد داشت. درواقع در مقاله رسانه Insider Gaming، جهان بازی را با اثری همچون No Man’s Sky مقایسه کرده‌ است.

Star Wars (No Man's Sky)

در اصل جهان این اثر به حدی گسترده است که بازیکنان می‌توانند از یک منظومه به دیگری رفته و در فعالیت‌های مختلف کهکشان گسترده شرکت کنند؛ گرچه برخلاف «نو منز اسکای» با تعداد بی‌شماری از سیارات طرف نخواهیم بود. همچنین برای افرادی که نگران وسعت بیش از حد بازی هستند، باید به این نکته اشاره کرد که این اثر دارای یک خط داستانی عمیق و طولانی خواهد بود و  قهرمان داستان را نیز می‌توان به طور کامل شخصی سازی کرد.

در صورتی که ادعاهای اینسایدر گیمینگ معتبر باشند، با عنوانی بزرگتر از تصورات پیشین طرف هستیم. گرچه به نظر می‌رسد تا انتشار این اثر فاصله زیادی داشته باشیم، خصوصاً الان که تیم Ubisoft Massive به طور همزمان روی Avatar: Frontiers of Pandora نیز کار می‌کند، اما امیدواریم تا امسال از نام نهایی و جزئیات داستانی و گیمپلی Star Wars جدید رونمایی شود.

مطلب پیشنهادی:غمگین‌ترین مرگ‌های سینماییغم‌انگیزترین مرگ‌ها
غمگین‌ترین مرگ‌های سینمایی


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا