رمز ارز

رتبه اول پرداخت‌های رمزارزی در جهان متعلق به کدام بلاکچین است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال معتقد است پروژه‌های لایه ۲ ساخته شده بر روی اتریوم (ETH) احتمالاً در سال 2023 بر فضای پرداخت‌های رمزارزی تسلط خواهند داشت.
در اظهارات جدید خود، تحلیلگر پلتفرم Coin Bureau، ملقب به گای (Guy) به ۲٫۱۹ میلیون مشترک خود می‌گوید که استفاده از رمزارزها برای پرداخت امسال محبوبیت‌تر خواهد شد:

پنجمین پیش‌بینی ارز دیجیتال من برای سال 2023… این است که پرداخت‌های رمزارزی رایج‌تر می‌شوند. این دوباره به دلیل ترکیبی از فرانت‌اندهای بهتر، وضوح نظارتی افزایش نقدینگی و مهم‌تر از همه، افزایش مقیاس‌پذیری است که در نهایت پرداخت‌های رمزارزی را امکان‌پذیر می‌کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

گای می‌گوید لایه‌های ۲ اتریوم برای افزایش تعداد تراکنش‌هایی که یک پلتفرم قرارداد هوشمند می‌تواند در هر ثانیه پردازش کند (TPS)، طراحی شده‌اند و به همین علت، نقش مهمی در افزایش پذیرش پرداخت‌های رمزارزی خواهند داشت.
توسعه‌دهندگان پیشنهاد بهبود اتریوم یا EIP4844 را در تابستان آینده اجرا خواهند کرد. EIP 4844 در واقع مقیاس‌پذیری لایه‌های ۲ را در اتریوم بین ۱۰ تا ۱۰۰ برابر افزایش می‌دهد. با توجه به اینکه اکثر لایه‌های ۲ قبلاً هزاران TPS را پردازش کرده‌اند، چنین افزایشی آنها را با ویزا برابر می‌کند.

منبع

دیلی هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا