بازی

آپدیت جدید بازی Outer Wilds برای کنسول‌های نسل نهم منتشر شد

آپدیت جدید بازی Outer Wilds برای کنسول‌های نسل نهم منتشر شد

Outer Wilds، بازی ماجراجویی خلاقانه از استودیو Mobius Digital که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، به تازگی یک آپدیت نسل بعدی برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S دریافت کرده است.

اگر با Outer Wilds آشنا نیستید، باید گفت که این بازی بازیکنان را به عنوان کاوشگران فضایی انتخاب می‌کند و آن‌ها را در یک منظومه شمسی مینیاتوری از سیارات عجیب و غریب، مملو از اسرار مختلف، قرار می‌دهد.

مسیریابی خاصی در این بازی وجود ندارد، فقط تکه‌هایی از سرنخ‌‌ها در طول مسیر پخش شده‌اند که به معمایی بسیار بزرگ اشاره می‌کنند. به تدریج و با رفتن به سیارات مختلف به مدت ۲۰ دقیقه، در نهایت همه چیز به صورت کاملا مبتکرانه و باشکوه فاش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

در حالی که Outer Wilds قبلا از طریق سازگاری با کنسول‌های قدیمی، روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس قابل بازی کردن بود، اما استودیو Mobius در پست جدیدی توضیح داده که چرا به‌روزرسانی نسل جدید را منتشر کردند:

تجربه نسخه قدیمی توصیه نمی‌شد زیرا ممکن بود بازیکنان با بخش‌هایی برخورد کنند که برای کنسول‌های نسل جدید بهینه نشده بود و با سایر مشکلات سازگاری با کنسول‌های قدیمی مانند تاخیر ورودی کنترلر روبرو می‌شدند.

آپدیت جدید «به طور سفارشی برای کنسول‌های نسل بعد برای حل این مشکلات و ارتقای عملکرد نسبت به گذشته، ساخته شده است». برای این منظور، به دارندگان پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس این امکان داده می‌شود تا بازی را با کیفیت 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.

Outer Wilds

ارتقاء به نسخه جدید Outer Wilds برای دارندگان نسخه اصلی رایگان است (تا زمانی که در حال ارتقاء در یک خانواده از کنسول‌ها باشند) و آپدیت برای سرویس‌های گیم پس و پلی استیشن پلاس نیز در دسترس قرار گرفته است. استودیو Mobius خاطرنشان کرد که تمام پیشرفت‌های داستانی پس از به‌روزرسانی منتقل خواهند شد.

سازندگان در پایان گفتند:

چه در اطراف منظومه شمسی بوده‌اید یا هنوز از زمین خارج نشده‌اید، امیدواریم از کاوش در PS5 و Xbox Series X/S لذت ببرید. اگرچه این کنسول‌ها جدید و براق هستند، اما قول می‌دهیم که سفینه همچنان با نوار چسب قدیمی و شیره درخت کنار هم نگه داشته شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5دریفت نکش عزیزم!
راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا