رمز ارز

آیا ورق سولانا برگشته است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سولانا (SOL)، یکی از بزرگترین بازندگان بازار خرسی ارزهای دیجیتال در سال 2022 بود که اصلاح آن تا پایان سال 2022 ادامه داشت. بخشی از ضررهای این پروژه ناشی از ارتباط نزدیک پلتفرم سولانا با صرافی FTX بود که اکنون ورشکسته شده است.
با این حال، به نظر می‌رسد که سولانا ورق را برگردانده و علاقه سرمایه‌گذاران به این شبکه دوباره در حال افزایش است. در تاریخ 6 ژانویه، سولانا دارای ارزش بازار 4.85 میلیارد دلاری بود که نشان‌دهنده جریان ورودی حدود 1.59 میلیارد دلاری از 30 دسامبر تا کنون است. ارزش بازار ثبت‌شده برای سولانا در 30 دسامبر، 3.26 میلیارد دلار بود.
در این میان، قیمت سولانا از افزایش فشار خرید سود برده که به این رمزارز کمک می‌کند تا سطوح حمایتی کلیدی را به دست آورد. در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا 13.29 دلار بود که به معنای سود هفتگی 43 درصدی است.
شایان ذکر است که سولانا در اواخر سال 2022، زیان‌های قابل‌توجهی را به ثبت رساند و قیمت آن به 8 دلار کاهش یافت؛ زیرا نگرانی‌هایی در مورد پایداری اکوسیستم سولانا پس از ارتباط آن با صرافی FTX و بنیان‌گذار آن، سم بانکمن-فرید (SBF) ایجاد شد.
با توجه به اینکه شبکه سولانا به دلیل قطعی منظم مورد انتقاد قرار داشت، تأثیر منفی فروپاشی FTX مسائل را برای این پلتفرم پیچیده‌تر کرد. همه این عوامل، جایگاه سولانا به عنوان «قاتل اتریوم» را هم به خطر انداخته بود.
با وجود اینکه هیچ محرک صعودی احتمالی در وضعیت FTX وجود ندارد، افزایش اخیر قیمت سولانا را می‌توان به هیاهوی پیرامون BONK، میم کوین جدید شبکه سولانا که یک رمزارز الگوبرداری شده از شیبا (SHIB) است، نسبت داد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا