بازی

اطلاعاتی از زمان عرضه بازی Iron Man لو رفت

اطلاعاتی از زمان عرضه بازی Iron Man لو رفت

الکترونیک آرتز روی یک بازی از آیرون من (Iron Man) کار می‌کند و اکنون اطلاعات جدیدی از آن در اختیار ما قرار گرفته است.

شایعات به حضور بازی Iron Man در رویداد شوکیس Disney and Marvel Games اشاره داشتند، اما خبری از آن نبود. اکنون جف گراب به صحبت در این زمینه پرداخته و اطلاعاتی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. نیک بیکر گفته بود که Iron Man هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، ولی گراب به عرضه آن پیش از بازی Black Panther اشاره کرد.

برای رونمایی از این بازی نباید زیاد منتظر بمانید، اما برای تجربه آن باید صبر کرد. اگرچه این بازی قبل از Black Panther منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی

بازی Iron Man

بازی Black Panther قرار است یک پروژه جهان باز است که استودیو جدید به رهبری کوین استفنز (Kevin Stephens)، سازنده Middle-Earth Shadow of Mordor و War fame، آن را توسعه می‌دهد. از این رو به نظر می‌رسد که با پروژه‌ای بسیار بزرگ طرف باشیم که اتمام آن به چندین سال زمان نیاز دارد. 

گراب اعلام کرد که توسعه بازی آیرون من برعهده استودیو Motive قرار دارد. پس از عرضه ریمیک Dead Space تمرکز این استودیو به صورت کامل روی آیرون من قرار خواهد گرفت. اما چه زمانی از بازی آیرون من رونمایی می‌شود؟‌ The Game Awards بهترین فرصت برای معرفی یک پروژه از شخصیت محبوبی مثل آیرون من است. 

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟


معرفی ویدئویی لپ تاپ گیمینگ MSI Vector GP76

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا