بازی

تریلر سریال Secret Invasion منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر سریال Secret Invasion منتشر شد [تماشا کنید]

شب گذشته در طول شوکیس مارول در نمایشگاه D23 دیزنی، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول و دان چیدل، تریلر رسمی سریال جدید Secret Invasion از شبکه دیزنی پلاس را منتشر کردند.

در این تریلر، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، رئیس سازمان S.H.I.E.L.D به زمین بازمی‌گردد. البته شاهد حضور ژنرال تالوس از Skrull نیز بودیم که حالت انسانی او در سریال توسط بن مندلسون به تصویر کشیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

تریلر با بازگشت فیوری آغاز می‌شود. همانطور که مامور هیل (کوبی اسمالدرز) توضیح می‌دهد او سال‌هاست از زمین رفته و بارها تلاش کرده با او تماس بگیرد اما موفق نشده، نیک فیوری پیر و ریشو از یک فضاپیما خارج می‌شود.

از Spider-Man: Far From Home می‌دانستیم که تالوس تحت دستور او به شکل فیوری در آمده بود و اکنون که واقعا به زمین بازگشته، باید فهمید اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است. Skrull‌ها دیگر آن موجودات غیرتهدید‌کننده‌ای که در کاپیتان مارول دیده بودیم، نیستند و به نظر می‌رسد به زمین نفوذ کرده‌اند.

دان چیدل در نقش جیمز رودز War Machine بازمی‌گردد، جایی که فیوری از او می‌پرسد که چقدر به تیم امنیتی‌ش اعتماد دارد. نگاهی هم به اولیویا کولمن داشتیم، اگرچه نقش او هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که وظیفه دارد Skrull‌ها را از بین ببرد.

Secret Invasion

امیلیا کلارک نیز به طور مختصر دیده شد. این سریال پر از اکشن و انفجار و دسیسه است و بیشتر از یک عنوان معمایی پارانوئیدی سرگرم‌کننده، حال و هوایی جاسوسی داشت.

بازیگران سریال عبارتند از کینگزلی بن آدیر در نقش سردسته Skrull‌ها، کریستوفر مک‌دونالد، مارتین فریمن در نقش اورت راس، رژ-ژان پیج، کیلیان اسکات، درموت مولرونی و کارمن اجوگو. این تریلر هیچ ابرقهرمان دیگری را فاش نکرد، بنابراین باید منتظر بمانیم تا بفهمیم آیا یکی از اعضای اونجرز یا ایلومناتی در ظاهر Skrull‌ در آن حضور خواهند داشت یا خیر.

Secret Invasion در سال ۲۰۲۳ در شبکه دیزنی پلاس نمایش داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


بازی هایی که بخاطر پول به قتل رسیدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا