بازی

چارلی کاکس آغاز فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again را تایید کرد

چارلی کاکس آغاز فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again را تایید کرد

چارلی کاکس؛ بازیگر سریال دردویل در نمایشگاه D23 امسال حضور پیدا کرده و از سریال Daredevil: Born Again که حول محور این شخصیت در جریان است خبر داد.

مراسم D23 امسال پر از خبرهای هیجان‌انگیزی برای طرفداران دنیای سینمایی مارول، انیمیشن‌های پیکسار و هواداران دیزنی بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم فیلمبرداری سریال Daredevil قرار است از سال آینده شروع شود و مجموعا طی ۱۸ قسمت تولید و از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

این نمایش از سریال اما با لوگوی جدیدی نیز همراه بود. لوگویی که عبارت DD را به وضوح می‌توان در وسط آن یافت. در همین حین کاکس سخن از احساساتش در رابطه با این سریال به میان آورد:

این احساسیه، این واقعا خیلی احساسیه.

از برخی جهات خیلی حس عجیبی داره که بعد از یه مدت طولانی داریم دوباره این سریال رو شروع می‌کنیم.

Charlie Cox؛ بازیگر شخصیت دردویل

سریال Daredevil: Born Again برای اولین بار در جریان کامیک کان سن دیگو توسط کوین فایگی به عنوان بخشی از آثار فاز پنجم دنیای سینمایی مارول معرفی شد. همچنین انتظار می‌‎رود این عنوان در بهار سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شود اما فعلا هیچ تاریخ انتشار دقیق و رسمی برای آن در نظر گرفته نشده است.

راستی اگر از اتفاقات مراسم D23 امسال غافل مانده‌اید ما جمع‌بندی تمامی نمایش‌ها و اتفاقات مهم این رویداد را در مطالب «تمام آنچه در مراسم D23 دیزنی رونمایی شد» و «چه بازی‌هایی در رویداد Disney Marvel Games Showcase نمایش داشتند؟» آماده کرده‌ایم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های اونجرز در کمیک‌ها و فیلم‌هاچه تغییراتی روی انتقام جویان از کمیک‌ها تا فیلم‌ها اعمال شده است؟
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های اونجرز در کمیک‌ها و فیلم‌ها


بهترین مینی سریال‌هایی که می‌تونین ببینین!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا