بازی

کارگردان Happy Death Day امیدوار است فیلم سوم این مجموعه چراغ سبز بگیرد

کارگردان Happy Death Day امیدوار است فیلم سوم این مجموعه چراغ سبز بگیرد

فیلم اسلشر Happy Death Day (روز مرگ مبارک) پس از اکران در سال ۲۰۱۷ و موفقیت‌هایی که به دنبال داشت برای قسمت دوم تمدید شد. دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۹ دنباله‌ی این اثر که تحت عنوان Happy Death Day 2U شناخته می‌شود راهی سینماها شد ولی نتوانست در حد و اندازه‌ی قسمت قبلی ظاهر شود و فروش خوبی هم نداشت. حال کریستوفر لندون که هر دو فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده از احتمال ساخت قسمت سوم پرده برداشت. او می‌گوید گرچه قسمت دوم این فرنچایز در باکس آفیس عملکرد قابل توجهی نداشته اما هنوز شانس کمی برای تولید فیلم سوم وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

پس از کار روی فیلم‌های ترسناک و خون‌باری همچون «روز مرگت مبارک» و Freaky حال لندون وظیفه کارگردانی فیلم کمدی ماجرایی We Have a Ghost «ما یک روح داریم» با نقش‌آفرینی دیوید هاربر، آنتونی مکی و جنیفر کولیج را بر عهده دارد. در همین بین لندون طی مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر از این گفت که او آماده است تا هر زمان که یونیورسال مجوز Happy Death Day 3 را صادر کند بلافاصله ساخت فیلم را استارت بزند. بدین ترتیب زمانی که از او در رابطه با پروژه‌های آینده‌اش سوال پرسیده شد، او در پاسخ گفت:

(پروژه‌ی آینده‌ی من) قطعا Happy Death Day 3 خواهد بود. من اون فیلم رو تو ذهنم دارم و دقیقا می‌دونم که چی می‌خوام. در واقعا این فیلم قراره از دو قسمت قبلیش بزرگ‌تر باشه و مشکل هم دقیقا همینه. در کل اینجوریه که فیلم سوم به بودجه بیشتری نیاز داره ولی از اونجایی که فیلم دوم به اندازه فیلم اول عملکرد خوبی نداشته خیلی سخته که بخوایم اینکارو انجام بدیم. اما من همچنان امیدوارم که یونیورسال به من یه فرصت بده چرا که (قسمت سوم) قراره به طرز جالبی ختم به خیر بشه.

کریستوفر لندون؛ کارگردان فیلم‌های «روز مرگت مبارک» و Freaky

لندون در ادامه توضیح داد که بر خلاف عملکرد ضعیف Happy Death Day 2U در گیشه این عنوان از زمان اکران تاکنون طرفداران بسیاری را جذب کرده است.

کارگردان Happy Death Day امیدوار است فیلم سوم این مجموعه چراغ سبز بگیرد - lastech

«روز مرگت مبارک» داستان تری (با نقش‌آفرینی جسیکا روث)؛ دختری دانشجو را دنبال می‌کند که در روز تولدش توسط یک قاتل نقابدار به قتل می‌رسد. با این حال او دوباره از ابتدای همان روز چشم باز می‌کند و کمی بعدتر می‌فهمد در یک لوپ یا همان حلقه‌ی زمانی گیر افتاده است. منتقد lastech در رابطه با قسمت دوم این مجموعه می‌نویسد:

[فیلم «Happy Death Day 2U» می‌توانست با گذاشتن کمی حوصله و وقت بیشتر، حداقل به عنوان اثری مجزا قابل تقدیر باشد، اما محصول نهایی خود چیز جدید و نویی را ارائه نمی‌دهد و ایراداتی از نسخه قبلی را نمایان می‌کند. داستانی عجولانه تمام پتانسیل‌هایی که یک اثر معمولی در ژانر اسلشر می‌تواند داشته باشد را نابود ساخته و قسمت علمی-تخیلی بجای اینکه نقطه قوتی خلاقانه در عنوان باشد، به پاشنه آشیل آن تبدیل شده است. هنوز هم بخش‌های سرگرم‌کننده‌ای را در طول فیلم شاهد هستیم اما نقاط ضعف موجب می‌شوند تا آن لحظات خوب نیز در ذهن ماندگار نشوند. این لحظات خوب یا بین سکانس‌هایی با مشکلات عمده قرار دارند یا با چنین سکانسی ادامه می‌یابند و مخاطب را از کلیت فیلم دلزده می‌سازند.]

در حال حاضر اخبار بیشتری در رابطه با Happy Death Day 3 در دسترس نیست و تنها می‌توان امیدوار بود یونیورسال سرانجام این عنوان را تایید کند.

مطلب پیشنهادی:۸ فرزند کثولهواز کثیلا تا گتاناثو
۸ فرزند کثولهو


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

تاریخ برگزاری رویداد بعدی State of Play مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا