بازی

«سوپرمن دربرابر بلک آدام» خیلی بیشتر از یک مبارزه خواهد بود

«سوپرمن دربرابر بلک آدام» خیلی بیشتر از یک مبارزه خواهد بود

دواین جانسون، بازیگر نقش اصلی Black Adam از مدت‌ها پیش علاقه خود به رویارویی با سوپرمن را نشان داده اما به‌نظر می‌رسد برخی اعضای ارشد دی‌سی برنامه‌های بزرگتری برای رویداد شگفت‌انگیز «سوپرمن در برابر بلک آدام» دارند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

اخیرا هایرم گارسیا، تهیه‌کننده Black Adam، در مصاحبه با CinemaBlend گفته:

مسئله ما هیچ‌گاه یک رویارویی منفرد یا یک صحنه نبرد نیست. مسئله خیلی بیشتر از این‌هاست. ما واقعا می‌خواهیم یک شکل طولانی از داستان‌پردازی را پیاده کنیم و نشان دهیم این دو شخصیت در یک جهان حضور دارند و بایستی هرازگاهی با یکدیگر مواجه شوند؛ چه در قالب دشمنان و چه دوستان.

سوپرمن دربرابر بلک آدام

گرچه این حرف‌ها بدان معنا نیست که سوپرمن و بلک آدام هیچ‌گاه یک نبرد بزرگ نخواهند داشت:

امیدواریم آن‌ها در یک نقطه تقابل بزرگی داشته باشند. اما بدانید مسئله اصلی ما این «نبرد حماسی» نیست. این هیچ‌گاه رویای ما نبوده و هواداران را هم راضی نمی‌کند. هواداران می‌خواهند ماجراجویی میان این دو شخصیت را لمس کنند و بدانند هردو در یک جهان واحد هستند.

شخصیت سوپرمن با بازی هنر کویل آخرین بار در سال ۲۰۱۷ و فیلم «لیگ عدالت» پا به دنیای دی‌سی گذاشت. با این حال چند روز پیش گزارش رسید برادران وارنر مشتاق ساخت فیلم Man of Steel 2 با حضور ستاره ویچر است.

از سوی دیگر، Black Adam برای نخستین بار انجمن عدالت آمریکا یا همان JSA را به سینما معرفی می‌کند که شامل شخصیت‌هایی چون اتم اسمشر، دکتر فیت، سایکلون و هاوک‌من می‌شود. این فیلم فردا ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر ماه) در سینماها اکران خواهد شد و شما می‌توانید نظر منتقدان راجع به آن را در این مطلب مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ ویجلنتی برتر دنیای دی‌سیمنهای بتمن!
۱۰ ویجلنتی برتر دنیای دی‌سی


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا