رمز ارز

هشدار آمریکا به شرکت متا (فیسبوک) برای شناسایی کلاهبرداری‌های رمزارزی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، گروهی از دموکرات‌های مجلس سنای آمریکا از مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (فیس‌بوک سابق) خواسته‌اند که جزئیاتی را در مورد سیاست‌های این غول رسانه‌های اجتماعی برای مبارزه با تقلب در ارزهای دیجیتال ارائه دهد.
به گزارش واشنگتن‌ پست، سناتورها رابرت منندز، شرود براون، الیزابت وارن، دایان فاینشتاین، برنی سندرز و کوری بوکر، ضمن ارائه این درخواست به زاکربرگ از او خواسته‌اند که اقدامات شرکت متا برای شناسایی کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال را در راستای هماهنگی با مجریان قانون و کمک به قربانیان این جرائم توضیح دهد. متا در حال حاضر، فیسبوک، واتساپ، مسنجر و اینستاگرام را تحت کنترل خود دارد.
این سناتورها گفته‌اند:

بر اساس گزارش‌های اخیر از کلاهبرداری‌های مختلف در پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی، ما نگران هستیم که متا، زمینه مناسبی را برای انواع جرائم در ارزهای دیجیتال فراهم کرده باشد که منجر به آسیب قابل‌توجهی به مصرف‌کنندگان می‌شوند. تقرییا چهار دلار از هر ده دلاری که با تقلب در شبکه‌های اجتماعی به سرقت می‌رود، مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال است. ۳۲ درصد از این شیوه‌های کلاهبرداری در اینستاگرام، ۲۶ درصد در فیسبوک، ۹ درصد در واتساپ و هفت درصد در تلگرام اتفاق می‌افتند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

این گروه از سناتورها از متا خواسته‌اند تا هشدارهایی را به زبان‌هایی غیر از انگلیسی نیز در مورد انواع کلاهبرداری‌ها در پلتفرم‌های خود منتشر کند. آن‌ها تا ۲۴ اکتبر به زاکربرگ فرصت داده‌اند تا اطلاعات دقیقی در این مورد گردآوری و ارائه کند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا