بازی

سرزمین Toy Story به بازی Disney Dreamlight Valley می‌آید

سرزمین Toy Story به بازی Disney Dreamlight Valley می‌آید

Disney Dreamlight Valley یک بازی شبیه‌ساز زندگی است که در آینده نزدیک سرزمین دنیای اسباب بازی‌ (Toy Story) به آن اضافه خواهد شد. 

طی رویداد Disney Marvel Games ShowCase از چندین پروژه جدید رونمایی شد که در میان آن‌ها باید به بازی کاپیتان آمریکا و بلک پنتر اشاره کرد. یک سری بازی کوچک‌تر جدید نیز در این مراسم حضور داشتند که یکی از آن‌ها یک پلتفرمر ۴ نفره بر اساس Wonderful World of Mickey Mouse بود. 

شوکیس دیزنی و مارول تنها شامل بازی‌ها جدید نمی‌شد و چند پروژه قدیمی‌تر مثل بازی Disney Dreamlight Valley نمایش داده شدند. در واقع برای این بازی شبیه‌ساز که از طریق دسترسی زودهنگام قابل تجربه است، یک آپدیت جدید معرفی شد. شخصیت‌های وودی و باز پیش از این در بازی حضور داشتند، اما اکنون سرزمین Toy Story در راه آن است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال انیمیشن Baymax – قصه‌های خوب برای بچه‌های خوبقصه بهترین معلم بهداشت!
نقد سریال انیمیشن Baymax – قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب

بازی Disney Dreamlight Valley

این سرزمین بر اساس اتاق بانی از Toy Story 3 طراحی شده و شما می‌توانید باز و وودی را به آن بیاورید. یک سری ویژگی شخصی‌سازی نیز برای این قلمرو وجود دارد که باید آن‌ها را باز کنید. البته باید اشاره کرد که برای استفاده از باز و وودی در این قلمرو، باید یک سری ماموریت را انجام دهید. 

پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی پلتفرم‌های هدف Disney Dreamlight Valley هستند. 

مطلب پیشنهادی:چرا دیزنی ساخت انیمیشن‌های دو بعدی را متوقف کرد؟سوددهی بیشتر و مزایای استفاده از CGI
چرا دیزنی ساخت انیمیشن‌های دو بعدی را متوقف کرد؟


معرفی ویدئویی لپ تاپ گیمینگ MSI Vector GP76

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا