عمومی

بازی سوپر ماریو به آیپد می‌آید!

بازی سوپر ماریو به آیپد می‌آید!

شبیه‌ساز Delta که مدتی پیش در اپ‌ استور آیفون منتشر شد، به‌سرعت به جمع برترین برنامه‌های رایگان این فروشگاه پیوست و تا امروز همچنان در جایگاه خود باقی مانده است.

رایلی تستوت، توسعه‌دهنده‌ی Delta، اعلام کرده که نسخه‌ی آیپد این شبیه‌ساز تقریباً آماده است و همراه با نسخه‌ی ۱٫۶ منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی iOS شبیه‌ساز Delta هم‌اکنون روی تبلت اپل قابل اجرا است، اما نسخه‌ی مخصوص این دستگاه می‌تواند از همه‌ی فضای صفحه‌ی‌نمایش برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر بهره ببرد. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی یادشده از قابلیت Split View آیپد پشتیبانی خواهد کرد.

تستوت می‌گوید پس‌ از انتشار نسخه‌ی آیپد Delta، قصد دارد قابلیت چندنفره‌ی دستگاه‌به‌دستگاه را به این برنامه اضافه کند. ویژگی مذکور درحال‌حاضر روی شبیه‌ساز مذکور وجود دارد اما فقط برای بازی روی تلویزیون با استفاده از AirPlay طراحی شده است.

امکان بازی با افراد دیگر روی دستگاه‌های خودشان، به‌خصوص اگر ازطریق اینترنت فراهم شود، تغییر بسیار جذابی برای شبیه‌ساز Delta خواهد بود.

تستوت در بخش دیگری از توضیحاتش اعلام کرد شبیه‌ساز سگا جنسیس را هم به‌زودی منتشر خواهد کرد و این برنامه درحال‌حاضر در مرحله‌ی بتا قرار دارد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا