بازی

بازی Riders Republic و Skull & Bones روی مسائل اقلیمی تمرکز دارند

بازی Riders Republic و Skull & Bones روی مسائل اقلیمی تمرکز دارند

مسائل آب و هوایی و اقلیمی از اهمیت زیادی برخوردار هستند و به همین خاطر یوبیسافت (Ubisoft) قصد دارد در بازی Riders Republic و Skull & Bones به آن‌ها بپردازد. 

رویدادهای جدیدی در راه بازی Riders Republic هستند که به صورت مستقیم روی آتش سوزی جنگل‌ها تمرکز خواهند داشت. هنوز تاریخ آغاز این رویدادها مشخص نیست اما احتمالا اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. نکته مهم این است که در این رویدادها بازیکنان باید برای جلوگیری از آتش با یکدیگر همکاری کنند. 

به بازیکنان از قبل در مورد این رویداد هشدار داده نخواهد شد. در عوض هنگام لانچ بازی بلافاصله در دل آتش‌سوزی‌ در حومه نقشه قرار خواهند گرفت. آسمان نارنجی خواهد بود، دود و مه همه جا را پر خواهد کرد و قسمت‌های خاصی از نقشه غیرقابل دسترس می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

بازی Riders Republic

بازی Skull & Bones که احتمالا در پاییز امسال برای برای پی‌سی، گوگل استیدیا، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به بازار عرضه می‌شود، روی مسئله ماهیگیری بی رویه تمرکز دارد. 

اولین فعال‌سازی ما به بهره‌برداری از منابع می‌پردازد و نشان می‌دهد که در دنیای بازی و دنیای واقعی زمانی که تقاضا برای باله‌های کوسه منجر به صید بیش از حد کوسه می‌شود، چه اتفاقی می‌افتد. بازیکنان حق انتخاب برای کمک به حفاظت از حیات وحش دریایی و درک ماهیت مخرب تجارت باله کوسه را خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


ماینکرفت #83 – درس خوندن سینا عذابه!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا