بازی

پوسترهای جدید فیلم Amsterdam با محوریت شخصیت‌ها منتشر شد

پوسترهای جدید فیلم Amsterdam با محوریت شخصیت‌ها منتشر شد

در مدت زمان کوتاهی که با اکران جدیدترین عنوان سینمایی دیوید او. راسل فاصله داریم، پوسترهای جدید فیلم آمستردام (Amsterdam) با محوریت هر یک از شخصیت‌ها منتشر شد. هفته پیش نیز یک تریلر از این فیلم مورد انتظار منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

دیوید او. راسل؛ کارگردان فیلم‌هایی نظیر American Hustle و Joy با جدیدترین فیلم پرستاره‌اش یعنی Amsterdam تا به الآن توجهات زیادی را به سمت خود معطوف کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما متوجه شدیم پوسترهای جدیدی برای این عنوان منتشر شده‌اند که هر کدام، یکی از بازیگرها را به تصویر می‌کشند. در ادامه می‌توانید این پوسترها را تماشا کنید:

بر خلاف طراحی تقریبا مشابه کت و شلوار مردانی که در پوستر حضور دارند، زنان بازیگر در فیلم آمستردام همگی لباس‌های دهه ۳۰ میلادی را به تن کرده‌اند که تنوع رنگ بیشتری نیز در آن‌ها دیده می‌شود. رنگ‌های قرمز، آبی، صورتی و حتی لباس طرح‌دار و سبز رنگ تیلور سوئیفت که همخوانی‌اش با پس‌زمینه پوستر بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد.

داستان این فیلم حول محور دکتر (کریستین بیل)، وکیل (جان دیوید واشنگتن) و پرستاری (مارگو رابی) در جریان است که مدت‌ها است رابطه دوستی پایداری دارند. با این حال وقتی فردی به طور بسیار مرموزی به قتل می‌رسد قضایا به گونه‌ای پیش می‌رود که این ۳ نفر به مظنونین اصلی بدل گردیده و باید از مهلکه فرار کنند و به دنبال حل معمای این قتل باشند.

فیلم سینمایی Amsterdam قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم کمدی که از خنده روده‌برتان می‌کنندبه دنبال کلی خنده هستید؟
۳۰ فیلم کمدی که از خنده روده‌برتان می‌کنند


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا