بازی

فیلم Thor: Love and Thunder احتمالا در هفته اول اکران ۱۵۰ میلیون دلار بفروشد

فیلم Thor: Love and Thunder احتمالا در هفته اول اکران ۱۵۰ میلیون دلار بفروشد

فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی تایکا وایتیتی درواقع چهارمین داستان مستقل از شخصیت ثور، خدای رعد است که به روزهای اکران خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و طرفداران با شور و اشتیاق زیادی منتظر تماشای آن هستند. انتظار می‌رود که نهمین دنباله از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول بتواند در هفته اول اکران داخلی چیزی میان ۱۴۵ تا ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشته باشد و حتی پیش‌بینی فروش ۱۷۰ میلیون‌دلاری هم به گوش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

با این اوصاف باید دید که فیلم ثور: عشق و تندر می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه‌های آخر هفته سال را تجربه کند و بالاتر از فیلم بتمن (با فروش اولیه ۱۳۴ میلیون دلاری) و جایی بین Jurassic World: Dominion (با فروش اولیه ۱۴۵ میلیون دلار) و البته فیلم دکتر استرنج ۲ (۱۸۵ میلیون دلار در افتتاحیه) قرار بگیرد یا خیر. پیش‌بینی‌های اولیه نشان می‌دهد که دنباله جدید ثور، جهش قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود، یعنی Thor: Ragnarok، دارد که در آمریکای شمالی در هفته اول افتتاحیه ۱۲۳ میلیون دلار فروخته بود.

فیلم ثور: عشق و تندر

در سطح بین‌المللی فیلم Thor: Love and Thunde در مسیر فروش ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون‌دلاری قرار دارد که در بیشتر بازارهای بزرگ خارج از کشور به غیر از چین، روسیه و فرانسه اکران می‌شود. اکثر منتقدان نیز امید زیادی به اثر جدید تایکا وایتیتی دارند و باید منتظر ماند و دید که این فیلم چه نمراتی را از منتقدان دریافت خواهد کرد.

در اخبار مرتبط خواندیم که کریستین بیل درباره صحنه‌های حذف شده فیلم Thor: Love and Thunder صحبت می‌کند و طبق اعلام تایکا وایتیتی: طرفداران نگران نباشند، جین فاستر جای ثور را نمی‌گیرد.

لازم است بدانید که فیلم ثور: عشق و تندر در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ (جمعه ۱۷ تیر ماه) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟


 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!
تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا