بازی

شوکیس جدید Hogwarts Legacy بخش مبارزات و جهان باز آن را به نمایش گذاشت

شوکیس جدید Hogwarts Legacy بخش مبارزات و جهان باز آن را به نمایش گذاشت

استودیو Avalanche Software همانطور که وعده داده بود، شب گذشته شوکیس جدید Hogwarts Legacy را منتشر کرد که جزئیات زیادی از گیم‌پلی آن را به نمایش گذاشت.

ویدئوی ۳۵ دقیقه‌ای که از یوتیوب مشاهده است، دارای دیدگاه‌های کارگردان بازی، آلن تیو، طراح سیستم، مکنزی تونر، مدیر کامیونیتی، چندلر وود و میزبان مهمان، بن اسنو است.

علاوه بر ارائه نگاهی دقیق به پرواز با جارو در جهان باز، میدان نبرد هنرهای تاریک موجود در نسخه‌های کالکتر و دیلاکس بازی به نمایش گذاشته شد، جایی که بازیکنان می‌توانند نفرین‌های نابخشودنی را بدون نیاز به کسب آن‌ها، مورد آزمایش قرار دهند.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند

در جهان هری پاتر، نفرین‌های نابخشودنی در کتاب سوم هری پاتر و زندانی آزکابان معرفی شدند. استفاده از این نفرین‌ها، به جز موارد بسیار نادر، حکم زندان را به همراه دارد. همچنین در کتاب‌ها گفته شده فردی که از نفرین کشتار (آوادا کداورا) استفاده می‌کند، بخشی از روحش از او جدا می‌شود.

این شوکیش همچنین تالار احتیاجات را معرفی کرد که به عنوان خانه شما در هاگوارتز توصیف می‌شود، یک فضای شخصی‌سازی شده که در واقع دارای برخی مزیت‌ها نیز هست، جایی که می‌توانید برخی معجون‌ها را تهیه کنید، برخی موارد را پرورش دهید و همچنین از برخی جانوران مراقبت کنید.

Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy که توسط استودیو Avalanche توسعه داده شده، یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که بازیکنان را فراتر از هاگوارتز به مکان‌های جدید و آشنا می‌برد، نانوشته‌ها را بار دیگر احیا می‌کند و سفری خطرناک را برای کشف حقیقتی پنهان از دنیای جادوگران آغاز می‌کند.

این عنون تحت نظر Warner’s Portkey Games ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود اما تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. سپس کمپانی برادران وارنر در ماه آگوست اعلام کرد که بازی یک بار دیگر به تعویق افتاده و این بار در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

نسخه‌های PS5، Xbox Series X/S و PC این بازی در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) منتشر خواهند شد. سپس در ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و در ۲۵ جولای ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا