بازی

یک آی‌پی جدید ترسناک سبک بقا توسط استودیو Bloober Team ساخته خواهد شد

یک آی‌پی جدید ترسناک سبک بقا توسط استودیو Bloober Team ساخته خواهد شد

Private Division، شرکت انتشاراتی متعلق به تیک-تو اینتراکتیو یک بازی ترسناک از بلوبر تیم (Bloober Team) در آینده منتشر خواهد کرد.

این عنوان که همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس پرایوِت دیویژن پروسه ساخت آن اعلام شد، یک IP جدید ترسناک سبک بقا است که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و برای انتشار بعد از سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

Bloober Team یک استودیوی مستقل لهستانی است که سازنده بازی‌های ترسناک از جمله Layers of Fear، Observer، Blair Witch، The Medium، و بازسازی آتی Silent Hill 2 است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

پیوتر بابینو، مدیرعامل بلوبر، گفت:

پروژه بعدی ما یک بازی جدید و هیجان انگیز ترسناک بقا است که کمک می‌کند به طور کلی در سبک ترسناک پیشرو باشیم. من از همکاری با Private Division خرسندم چرا که آن را یک رابطه معمولی «ناشر-توسعه‌دهنده» نمی‌دانیم. آن‌ها بیشتر شبیه دوستی هستند که در زمان احتیاج و سختی، از ما حمایت می‌کنند.

Private Division همچنین راه‌اندازی یک صندوق توسعه برای حمایت از تیم‌های مستقل کوچک‌تر با تامین مالی پروژه و فرصت‌های هدایت را اعلام کرده است تا سازندگان را قادر سازد بازی‌های خود را خودشان منتشر کنند.

Bloober Team

بلیک روچکیند، رئیس توسعه کسب و کار پرایوِت دیویژن، گفت:

از زمانی که پنج سال پیش این شرکت را تاسیس کردیم، ایده‌های امیدوارکننده از تیم‌های کوچک‌تر مشاهده کرده بودیم که آنچنان با مدل انتشار تکامل یافته‌ی ما مطابقت نداشتند.

می‌دانستیم که نمی‌توانیم به سادگی یک رویکرد یکسان برای همه در دنیای امروز داشته باشیم. هیچوقت دوست نداریم به یک کانسپت بازی باورنکردنی به دلیل وسعت پروژه «نه» بگوییم و صندوق توسعه ما را قادر می‌سازد تا برخی از بهترین ایده‌های خلاقانه‌ صنعت بازی را شناسایی کرده و حمایت کنیم.

برنامه‌های ریمیک Silent Hill 2 در ماه اکتبر به طور رسمی اعلام شد، زمانی که Bloober اعلام کرد قصد دارند هر چیزی را که نسخه اصلی را به یک اثر کلاسیک تبدیل کرده، بازسازی کنند و در عین حال عناصر جدیدی را برای جذاب‌تر کردن دنیای بازی اضافه کنند.

این بازی برای PS5 به صورت انحصاری در کنسول‌ها و همچنین برای PC منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرماتجربه سرمای استخوان سوز در زیر پتوی گرم
پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرما


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا