بازی

بانجی روی چندین پروژه اعلام نشده با سونی کار می‌کند

بانجی روی چندین پروژه اعلام نشده با سونی کار می‌کند

تام فارنزورث، مسئول ارشد خلاقیت در بانجی (Bungie) به تازگی اظهارنظر کرده که استودیو در حال کار روی تعدادی پروژه اعلام نشده با شرکت سونی است.

فارنزورث در پستی در توییتر گفت که این استودیو در طول ۲۵ آپدیت منتشر شده از محتوای Destiny، نحوه توسعه بازی‌ها و تجارت خود را کاملاً تغییر داده و «از محصولات کاملاً بسته‌بندی‌شده به بازی‌های لایو سرویس حرکت می‌کنند». وی ادامه داد با حمایت سونی در حال کار روی چندین پروژه معرفی نشده هستند.

علاوه بر کار مداوم روی Destiny 2، بانجی در بهمن ماه دو سال پیش اعلام کرد که قصد دارند حداقل یک IP جدید را قبل از سال ۲۰۲۵ وارد بازار کنند. خرداد ماه امسال این استودیو توسط سونی به مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار خریداری شد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

پیش از تکمیل این قرارداد، کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی گفت که خرید بانجی، خالق Halo، تا حدودی ناشی از تمایل پلی استیشن برای تبدیل بیشتر به یک تجارت چند پلتفرمی بوده است.

معتقدیم که این یک کاتالیزور برای افزایش قابلیت‌های لایو سرویس ما خواهد بود. خرید Bungie همچنین نشان‌دهنده یک گام بزرگ رو به جلو در تبدیل شدن به چند پلتفرمی خواهد بود.

بانجی

سونی گفته است که قصد دارد تا سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۶، دوازده عنوان لایو سرویس را در بازار داشته باشد، در حالی که هم‌اکنون سه عنوان دارد. این شرکت که به طور سنتی روی کنسول متمرکز بود، همچنین انتظار دارد تا سال ۲۰۲۵ نیمی از بازی‌های خود را برای پی‌سی و موبایل عرضه کند.

بنا بر گزارش‌ها، بانجی در حال کار روی یک بازی Destiny جدید برای موبایل با همکاری غول فناوری و بازی چینی، شرکت NetEase است که برای ۱۰۰ میلیون دلار تبدیل شدن به سهامدار اقلیت در استودیوی مستقر در شهر Bellevue واشینگتون، در سال ۲۰۱۸ سرمایه گذاری کرد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا