بازی

سفر ارزان قیمت به ترکیه؟ بایدها و نبایدها

سفر ارزان قیمت به ترکیه؟ بایدها و نبایدها

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 قیمت تور ترکیه همواره یکی از دغدغه‌های بسیار مهم مسافران بوده است. هر فردی به هر دلیلی برای مسافرت اعم از تفریحی، زیارتی، کاری و یا تحصیلی  با پرداخت هزینه‌هایی وارد کشوری دیگر می‌شود. اگر بخواهیم بررسی کنیم این هزینه‌ها شامل چه مواردی می‌شوند، به چند مورد کلی خواهیم رسید. مانند: هزینه‌های رفت و برگشت (هوایی یا زمینی)، ویزا، هزینه اقامت، هزینه غذایی، هزینه حمل و نقل درون شهری، تفریحات و خرید… که تمامی این موارد قیمت تور ترکیه را نیز شامل می‌شوند.

در این مطلب سعی داریم در خصوص هزینه سفر به ترکیه ، البته سفر به یک یا دو شهر مهم آن با هم کمی صحبت کنیم.

قیمت تور ترکیه

از آنجا که تور‌ها استاندارد ترین و اقتصادی‌ترین روش مسافرت طراحی شده در کشورهای مختلف می‌باشند می خواهیم با قیمت تور ترکیه و دو شهر مهم آن یعنی استانبول و آنتالیا آشنا ‌شویم.

برای اینکه مشخص کنیم قیمت تور ترکیه برای ما چقدر و چطور محاسبه می‌شود باید ابتدا به چند سوال مختلف پاسخ دهیم تا اصلاً بدانیم به کدام شهر ترکیه باید سفر کنیم. مشخص شدن این موضوع اولین گام در تعیین تکلیف قیمت تور ترکیه می‌باشد. حالا با هم به سراغ قیمت تورهای دو شهر مهم این کشور  یعنی استانبول و آنتالیا می‌رویم.

قیمت تور استانبول

هدف از سفر به استانبول چیست؟ تفریح یا خرید؟ آیا کیفیت خدمات ارائه شده در هتل برای شما اهمیت دارد؟ بازه  زمانی سفر انتخاب شده چیست؟ با چه ایرلاینی به ترکیه پرواز می کنید؟ تعداد شب اقامت در آن کشور؟ موقعیت مکانی هتل مرد نظر در شهر مورد نظر ؟ تمامی موارد مذکور در قیمت تور استانبول موثرند. البته ناگفته نماند که تور استانبول در مقام مقایسه یکی از تورهای ارزان ترکیه نسبت به شهرهای دیگر آن می‌باشد. سلام پرواز آماده ارائه مناسب‌ترین و بهترین قیمت تور استانبول و با هر بودجه ای می باشد.

قیمت تور آنتالیا

پروازهای آنتالیا یک هفته‌ای هستند. پس مدت اقامت در تورهای آنتالیا فقط 6 شب  و 7 روز است! این مدت شب اقامت یعنی که به دلیل تعداد روزهای بیشتر اقامت در آنتالیا، قیمت تور آنتالیا قاعدتا از قیمت تور استانبول بیشتر خواهد بود.

اما از آنجایی که آنتالیا آب و هوای دلچسب مدیترانه‌ای دارد،ساحل و تفریحات آبی جذاب، هتل‌ها و امکانات بروز و مدرن در حد تور اروپا را یکجا در خود دارد و علاوه بر این بدلیل داشتن جاذبه های بکر طبیعی و مناطق تاریخی و محاسبه شدن هزینه تمامی وعده های غذایی و نوشیدنی ها  باعث می‌شود بسیاری آنتالیا را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب کنند تا توجیهی برای پرداخت هزینه بالاتر برای قیمت تور آنتالیا باشد. آژانس مسافرتی سلام پرواز با ارائه صندلی های چارتر به آنتالیا در تمامی فصول با پروازهای ایرانی و ترک ، تورهای آنتالیا را در سطحی متفاوت از سایر همکاران در اختیار شما قرار می‌دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود بهترین پکیج تور آنتالیا را خریداری نمایید.

تور ترکیه شامل چه خدماتی می‌باشد؟

سرویس های ارائه شده سلام پرواز در انواع مختلف تورها بسته به شهر مقصد، هتل انتخابی و یا زمان حرکت شامل موارد متعددی می‌باشند، که به عنوان نمونه در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می نماییم:

  • بلیط رفت و برگشت با ایرلاین های ایرانی و ترک
  • بیمه مسافرتی و تست های پی سی آر
  • اقامت در هتل های منتخب از 3 تا 5 ستاره
  • ترانسفرهای  فرودگاهی ، تشریفات و استقبال
  • صبحانه، نهار و شام و نوشیدنی ها
  • گشت های آپشنال یا اختیاری به انتخاب مسافر
  • راهنمای فارسی زبان مستقر در محل
  • گشت های شهری با/بدون ناهار کوتاه و نیم روزه

انواع سفر به ترکیه

سفر به ترکیه یا هر کشور دیگری اصولا از دو روش کلی پیروی می کند:

  1.  به صورت انفرادی  یا (FIT)
  2. به صورت تور  گروهی  یا (GROUP TOURS)

سفر به ترکیه انفرادی

در این روش فرد برای سفر به یک کشور دیگر در ابتدا باید برای اخذ ویزا اقدام نماید، که برای سفر به ترکیه هزینه‌ای در بر ندارد. زیرا ایرانیان برای سفر به ترکیه و اقامت تا مدت 90 روز احتیاجی به ویزا ندارند.

تهیه وسیله‌ نقلیه جهت انجام سفر به ترکیه؟

در قدم بعد بسته به نوع وسیله نقلیه سفر که می‌تواند خودرو شخصی ( با انجام کاپوتاژ برگه سبز و گواهینامه بین المللی)، هواپیما (خرید بلیط هواپیما)، قطار (خرید بلیط از راه آهن) و یا اتوبوس (خرید بلیط از پایانه‌های مسافربری) باشد، بر اساس تاریخ رفت و برگشت فرد بلیط تهیه می‌کند.

رزرو هتل در ترکیه

در قدم بعدی فرد از طریق انجام جستجو در سایت‌های معتبر رزرواسیون، هتل‌های مختلف شهر مقصد را بررسی  و در نهایت آن را رزرو می‌کند. لازم به ذکر است بر اساس نوع سایت رزرواسیون که می‌تواند داخلی یا خارجی باشد، نحوه پرداخت نیز متفاوت است زیرا برای رزرواسیون سایت‌های خارجی الزاما باید از کردیت کارت ها منجمله ویزا کارت یا مستر کارت استفاده گردد.

ترانسفر به هتل را چه کسی انجام می دهد؟

بعد از انجام  تمامی این امور طاقت فرسا ، مشقت‌های سفر تازه آغاز می‌شود و شما پس از طی کردن مسافت زیاد به گاهی تا چند روز به کشور و شهر مورد نظرتان خواهید رسید.کسی به عنوان راهنما در مقصد منتظر شما نیست و اگر زبان کشور مقصد را هم ندانید که نور علی نور است ! چاره ای ندارید پس باید با هزینه خودتان در یک شهر غریب به هتل رفته و اقامت کنید.

همانگونه که ملاحظه می فرمایید این روش، روش بسیار سختی می‌باشد زیرا از توصیه های یک مشاور سفر استفاده نکرده‌اید. در این روش هزینه‌ها ممکن است به صورت سر سام آوری بالا رود البته علاوه بر هزینه، وقت و انرژی بیشتری را هم باید صرف کرد و سفر سخت و جانکاه می‌شود.

سفر به ترکیه با تور ترکیه سلام پرواز

روش دیگر برای سفر به ترکیه استفاده از تورها می‌باشد به این معنی که شما تمام کارهای طاقت فرسای روش قبل را فقط و فقط با یک تلفن و یا بر روی یک سایت معتبر تنها در چند دقیقه با بهترین کیفیت و قیمت تهیه می‌کنید. پس همین حالا با شماره 02122221500  تماس گرفته و یا با مراجعه به وب سایت Salamparvaz.com از تجربه مشاورین سفر تورهای ترکیه سلام پرواز ایرانیان استفاده کنید تا سفری به یاد ماندنی و  جذاب به ترکیه را تجربه کنید. به امید دیدار…

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا