بازی

Black Adam از مرز فروش ۳۸۴ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی عبور کرد

Black Adam از مرز فروش ۳۸۴ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی عبور کرد

فیلم Black Adam محصول شرکت برادران وارنر و دی سی پس از پشت سر گذاشتن ۶ هفته در باکس آفیس، درحال حاضر در جایگاه هفتم قرار دارد و فروش خوبی را تجربه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن

طی آخر هفته اخیر، بلک آدام موفق به کسب ۲.۷ میلیون دلار در ۷۴ بازار مختلف شده که فروش بین المللی این اثر را به رقم ۲۱۹ میلیون دلار رساند و در نتیجه جمع درآمد آن دربازار داخلی (آمریکا) و خارجی به ۳۸۴ میلیون دلار رسید.

این فیلم همچنین در آخر هفته گذشته در ژاپن هم اکران شد که این موضوع باعث افزایش فروش آن شده است. افتتاحیه Black Adam در ژاپن در قیاس با سایر آثار ستاره این فیلم، دواین جانسون (Dwayne Johnson) رشدی چشمگیر داشته و با اکران در ۳۳۸ سالن سینما موفق به کسب ۱.۲ میلیون دلار شده است.

Black Adam

بر این اساس، فروش بلک آدام ۱۵۹٪ از فیلم San Andreas و ۸۸٪ از فیلم Skyscraper جلوتر است. همچنین این آمار موفقیتی بزرگ برای جانسون به حساب می‌آید چرا که اکنون این فیلم جزء آثار قوی کارنامه او محسوب می‌شود. علاوه‌بر فیلم‌های یاد شده، بلک آدام حتی از همتای کامیک بوکی خود، یعنی Shazam! که فروشی معادل ۳۶۶ میلیون دلار کسب کرد هم فراتر رفته.

البته اخبار خوب درباره این فیلم اینجا به پایان می‌رسد، چرا که پیش‌تر شایعه شده بود بودجه بلک آدام که ۱۵ سال در دست تولید قرار داشت بیش از ۱۵۰ میلیون دلار بوده. گفتنی است که رقیب مارولی این فیلم، Black Panther: Wakanda Forever با اختلافی زیاد تنها پس از سه هفته اکران در سینماها، Black Adam را پشت سر گذاشته است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا