بازی

تاریخ عرضه دقیق بازی Star Wars Jedi: Survivor لو رفت

تاریخ عرضه دقیق بازی Star Wars Jedi: Survivor لو رفت

شایعات زیادی به حضور Star Wars Jedi: Survivor در رویداد گیم اواردز اشاره دارند و اکنون تاریخ انتشار بازی نیز لو رفته است.

استودیو ریسپاون احتمالا قصد دارد در رویداد The Game Awards 2022 با انتشار تریلری از تاریخ عرضه نسخه جدید استار وارز جدای رونمایی کند. با این وجود صفحه استیم بازی Star Wars Jedi: Survivor آپدیت شده و شما احتمالا می‌توانید در تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۲۳ (۲۴ اسفند) به آن دسترسی پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی:غمگین‌ترین مرگ‌های سینماییغم‌انگیزترین مرگ‌ها
غمگین‌ترین مرگ‌های سینمایی

البته این اشتباه به سرعت برطرف شد و صفحه استیم بازی به حالت قبلی بازگردانده شده است. اما یکی از کاربران توییتر به سرعت از صفحه جدید اسکرین شات گرفته که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید. توضیحات جدید بازی اشاره دارند که ریسپاون قدرت‌های جدیدی برای کل کستیس طراحی کرده و سبک مبارزات او را کمی تغییر داده است.

الکترونیک آرتز و ریسپاون همچنین مزایایی را نیز برای پیش‌خرید این عنوان در نظر گرفته‌اند که شامل ست شمشیر نوری هرمیت، ست بلستر احتراقی، ست شمشیر نوری قهرمان شورشیان، ست بلستر DL-44 و یک سری آیتم تزئینی دیگر می‌شود. 

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس و خدمه Stinger Mantis خواهند پیوست که از تعقیب بی امان امپراطوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هستند. باید اشاره کنیم که استودیو ریسپاون روی دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند که یکی عنوانی شوتر اول شخص و دیگری یک بازی استراتژیک است.

Star Wars Jedi: Survivor احتمالا در تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۲۳ (۲۴ اسفند) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهمایپکس؛ سرحال‌تر از همیشه
بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهم


بازی کردن تو چین چه شکلیه؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا