بازی

احتمال ساخت نقشه جدید برای Warzone 2 قوت گرفت

احتمال ساخت نقشه جدید برای Warzone 2 قوت گرفت

به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهنده بازی Call of Duty: Warzone 2 مشغول توسعه نقشه‌ای جدید برای این عنوان هستند و احتمالاً شاهد عرضه آن در سال ۲۰۲۳ باشیم.

این خبر که پیش‌تر توسط یکی از اینسایدرهای کال آف دیوتی فاش شده بود، اکنون به واسطه آگهی شغلی استودیو Treyarch تقریباً مورد تایید قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

درحالی که تنها چند هفته از عرضه وارزون ۲ و نقشه جدید آن یعنی Al-Mazrah می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد سازندگان درحال شکل دادن آینده این عنوان هستند.

در اکتبر سال جاری، اینسایدری با اسم TheGhostofHope ادعا کرد که استودیوی سازنده Black Ops برای ساخت نقشه جدید وارزون ۲ چراغ سبز دریافت کرده و امروز با آگهی شغلی تری‌آرک برای موقعیت «طراح مرحله»، صحت حرف‌های او مورد تایید قرار گرفتند.

وارزون 2 و مدرن وارفر 2

در صفحه توضیحات این موقعیت، تیم به دنبال یک طراح مرحله ارشد جهت توسعه محتوا برای وارزون، اوتبریک و تجربه نقشه‌های بزرگ است. با این وجود، به غیر از این که خبر فوق آغاز همکاری تری‌آرک در توسعه وارزون را به ما اطلاع می‌دهد، جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

  • بررسی بازی Call of Duty Warzone 2

البته نقشه جدید لزوماً به معنای جایگزین شدن Al-Mazrah نیست و در گذشته نیز نقشه‌هایی مثل Rebirth Island و Fortune’s Keep به وارزون ۱ اضافه شده بودند، پس این احتمال وجود دارد که نقشه جدید، محیطی کوچک برای Warzone 2 باشد. با تمامی این تفاسیر، مشخص است که اکتیویژن به دنبال پشتیبانی از وارزون ۲ برای مدتی طولانی است.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!


گاد آف وار رگناروک لیاقت نمره کامل رو داره؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا