بازی

بازیگر خاندان اژدها به سریال Daredevil: Born Again پیوست

بازیگر خاندان اژدها به سریال Daredevil: Born Again پیوست

طبق اخبار و گزارشات اخیر، آرتی فروشان (Arty Froushan)؛ بازیگر سریال‌های House of the Dragon و Carnival Row یکی از نقش‌های اصلی سریال Daredevil: Born Again را بر عهده دارد.

مطلب پیشنهادی:۲۲ نکته مهم برای کسانی که سریال‌های مارول را تماشا نکردندنکته‌هایی که برای دنبال کردن دنیای سینمایی مارول نیاز دارید
۲۲ نکته مهم برای کسانی که سریال‌های مارول را تماشا نکردند

طبق گزارش رسانه‌ی ددلاین و بر اساس تصاویری که از صحنه‌ی فیلمبرداری این عنوان در اینترنت پخش شد، فروشان قرار است نقش یکی از همکاران ویلسون فیسک (یا همان کینگ پین) که هری نام دارد را بازی کند.

همچنین اخبرا متوجه شدیم ساندریان هالت؛ هنرپیشه‌ی سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» قرار است نقش ونسا فیسک همسر ویلسون فیسکِ شرور و جان برنتال نیز در نقش فرانک کسل یا همان پانیشر هنرنمایی داشته باشند.

بازیگر خاندان اژدها به سریال Daredevil: Born Again پیوست - lastech
  • ساندریان هالت به جمع بازیگران سریال Daredevil: Born Again پیوست

از طرفی جزئیات داستانی Born Again تا به حال پنهان مانده اما با توجه به اینکه مارول قبلا اعلام کرده این سریال جدید تفاوت زیادی با نسخه‌ی نتفلیکسی پیشینش ندارد می‌توان حدس زد چه چیزهایی را باید انتظار داشته باشیم.

چارلی کاکس (مت مورداک) پیشتر در رابطه با سریال دردویل محصول دیزنی گفته بود که گرچه این عنوان به اندازه‌ی نسخه‌ی نتفلیکس خشن و جدی نخواهد بود اما نسبت به عموم فیلم و سریال‌های MCU (دنیای سینمایی مارول) لحنی بزرگسالانه‌تر خواهد داشت.

بازیگر خاندان اژدها به سریال Daredevil: Born Again پیوست - lastech
  • بازگشت Jon Bernthal به نقش Punisher در Daredevil: Born Again تایید شد

علاوه بر هولت، کاکس، برنتال و فروشان که نقش‌های مشخصی دارند مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا و مایکل گستن از دیگر بازیگرانی هستند که هنوز نمی‌دانیم به عنوان چه شخصیت‌هایی در این سریال به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

اپیزود اول این عنوان تلویزیونی بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی مت کورمن، کریس اورد، جیل بلنکنشیپ و گرین گادفری توسط مایکل کوئستا کارگردانی می‌شود.

سریال Daredevil: Born Again که بخشی از فاز ۵ دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود، در بهار سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و طبق اعلام رسمی، فصل اول آن ۱۸ قسمت را دربر می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهتریناز مرد آهنی گرفته تا ثور: عشق و تندر
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی مارول از بدترین تا بهترین


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا