رمز ارز

ارز دیجیتال تپ سواپ چیست؟ نحوه استخراج ارز دیجیتال TapSwap

ارز دیجیتال تپ سواپ چیست؟ نحوه استخراج ارز دیجیتال TapSwap

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شاید در ابتدا خنده‌دار به نظر برسد، اما شما می‌توانید با ضربه زدن روی یک نماد روی صفحه ‌نمایش تلفن همراه خود، امتیاز بگیرید و سپس، آنها را با ارز دیجیتال مبادله کنید. پس از معرفی نات کوین (NotCoin)، این روش کسب درآمد به محبوبیت زیادی رسید و پروژه‌های زیادی با این رویکرد راه‌اندازی شدند. یکی از این پروژه‌ها که با جذب ۱٫۴ میلیون دنبال‌کننده در X (توییتر) به اعتبار و محبوبیت بالایی دست یافته، ارز دیجیتال تپ سواپ (TapSwap) است. ارز دیجیتال TapSwap نیز مشابه نات کوین، پروژه‌ای برای توزیع رایگان رمزارز است، اما در بلاکچین سولانا. اما توکن تپ سواپ دقیقاً چیست و چگونه کار می‌کند؟ برای آشنایی بیشتر با این پروژه، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ارز دیجیتال تپ سواپ چیست؟

پروژه ارز دیجیتال تپ سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) در بلاکچین سولانا است که توان عملیاتی بالایی را با کارمزد پایین ارائه می‌دهد. این پلتفرم دیفای، توکن TAPS خود (با حداکثر عرضه ۱ میلیارد توکن) را از طریق یک ربات تلگرامی و گیم‌فای آسان، میان بازیکنان توزیع می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با الهام از موفقیت نات کوین، ارز دیجیتال TapSwap از قدرت بلاکچین سولانا استفاده می‌کند تا یک پلتفرم امن، کارآمد و سریع را برای کاربران فراهم سازد تا بتوانند ارزهای دیجیتال خود را مبادله کنند. تنها کاری که برای دریافت ارز دیجیتال تپ سواپ باید انجام دهید این است که ربات تلگرام تپ سواپ را باز و ماینینگ را شروع کنید. تعداد توکن‌های دریافتی به «نسبت تعداد کوین‌های ربات به تعداد کل کوین‌ها» بستگی دارد.

پروژه ارز دیجیتال تپ سواپ بر حاکمیت غیرمتمرکز تأکید دارد و به دارندگان توکن TAPS اجازه می‌دهد که در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت کنند. از طرفی، بر خلاف نات کوین، عرضه ارز دیجیتال TapSwap محدودتر است که ارزش بالاتری را برای آن تضمین می‌کند.ارز دیجیتال TapSwap

استراتژی توزیع توکن TAPS بیشتر بر اساس مشارکت فعال و پاداش دادن به جامعه طراحی شده است؛ به این صورت که ۵۰ درصد از عرضه ارز دیجیتال تپ سواپ به اعضای فعال جامعه، ۳۰ درصد به خزانه برای توسعه پلتفرم و مابقی برای تیم، مشاوران و پشتیبانی از نقدینگی اختصاص داده شده است.

مالکیت ارز دیجیتال TapSwap مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکز است؛ به این معنی که متعلق به یک نهاد یا شخص واحد نیست. در عوض، توکن‌های تپ سواپ توسط سرمایه‌گذاران و شرکت‌کنندگان مختلف در اکوسیستم نگهداری و مدیریت می‌شوند.

نقشه راه ارز دیجیتال TapSwap

نقشه راه ارز دیجیتال TapSwap یک رویکرد مرحله‌ای را ترسیم می‌کند که با مشارکت جامعه از طریق ربات تلگرام تپ سواپ برای توزیع اولیه توکن شروع می‌شود و سپس، ویژگی‌های کلیدی مانند صرافی و استخراج نقدینگی (liquidity mining) راه‌اندازی می‌گردد و با گسترش قابلیت‌های دارنده توکن و فعال‌سازی حاکمیت جامعه، به اوج خود می‌رسد.

در مجموع، ۲۰ درصد از عرضه ارز دیجیتال تپ سواپ (۱۰۰ میلیون) طی ۶ ماه از طریق ربات تلگرام تپ سواپ توزیع می‌شود. ۲۰ درصد دیگر هم از طریق ایردراپ بین کاربران فعال توزیع خواهد شد.

نحوه استخراج ارز دیجیتال تپ سواپ

نحوه استخراج ارز دیجیتال تپ سواپ مشابه نات کوین است: ضربه زدن برای کسب درآمد (Tap-to-Earn). به عبارتی، کوین‌ها با ضربه زدن روی نماد مربوطه در مرکز صفحه، استخراج می‌شوند.

برای شروع به کار، روی این لینک کلیک کنید و سپس، گزینه Start now را انتخاب کنید.ارز دیجیتال TapSwap

پس از آن، می‌توانید با ضربه زدن روی لوگوی TAPS، برای دریافت امتیاز و ارز دیجیتال TapSwap اقدام کنید.ارز دیجیتال TapSwap

لیگ‌ها

کاربران می‌توانند با به دست آوردن امتیاز و کوین‌های بیشتر، رتبه خود را بالا ببرند و از اعضای دیگر در لیگ پیشی بگیرند.ارز دیجیتال تپ سواپ

تقویت‌کننده‌ها یا بوسترها

از تقویت‌کننده‌ها می‌توان برای تکمیل وظایف و به حداکثر رساندن امتیاز و درآمد استفاده کرد.ارز دیجیتال تپ سواپ

دعوت از دوستان

شما می‌توانید کاربران دیگر را نیز به بازی دعوت کنید و هر دو پاداش بگیرید.ارز دیجیتال تپ سواپ

خلاصه مطلب

پروژه ارز دیجیتال تپ سواپ یک بازی مشابه نات کوین است که شما می‌توانید با ضربه زدن روی لوگوی بازی در صفحه نمایش تلفن همراه خود، امتیاز به دست آورید و سپس، آنها را با توکن‌های TAPS در بلاکچین سولانا مبادله کنید. تپ سواپ یک پروژه بسیار جذاب به نظر می‌رسد که برنامه توسعه هوشمندانه‌ای دارد، اما متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد تیم پروژه در دسترس نیست.

پروژه ارز دیجیتال TapSwap در حال حاضر در مراحل اولیه خود قرار دارد و تعداد کاربران آن هنوز کم است. بنابراین، می‌توانید جزو اولین کسانی باشید که مزایای توکن TAPS را کشف می‌کنند.

به یاد داشته باشید، زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌های ارز دیجیتال به میان می‌آید، انجام تحقیقات شخصی (DYOR) ضروری است. وظیفه تحقیق و بررسی درباره این پروژه بر عهده کاربران گرامی است و رمزارز نیوز مسئولیتی در این زمینه ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا